|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 15-Juli-2008 kl. 19:11 |
|
Hejsa. Jeg er klar over at det måske kan virke som et dumt spørgsmål. Men man bliver sku lidt forvirret over alle de forskellige muligheder. Findes der en streamer, extender eller andet der kan afspille film og musik i en god kvalitet fra nasen. Og samtidig aspille blu ray i en god kvalitet. Redigeret af Damhus - 15-Juli-2008 kl. 19:12 |
||
![]() |
||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
PS3 kan :)
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
ja, men langt de flere produkter er enten til audio eller video. Dem der kan håndtere både audio og video skal du jo af gode grunde have tilsluttet til et TV for at kunne vælge musik da displayet er meget begrænset. Og audio er ikke noget man vægter højt på en video afspiller. Men til audio er der Noxon, Squeezebox, Sonos m.m. Til Video er der TViX, alle NMT afspillerne (Popcorn Hour, Istar mini m.m.) m.m. Personligt kunne jeg ikke drømme om at tænde for TV'et for at vælge/høre musik. Derfer har jeg købt en Squeezebox Duet til musik, og lader minTViX klare video. Redigeret af kim.t - 15-Juli-2008 kl. 21:53 |
||
![]() |
||
![]() |
||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Men hvis man så holder sig til billedsiden, hvordan ser man så sine blu ray hvis man satser på Popcorn Hour, Istar mini eller noget i den stil? |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Hvis PS3 skal afspille via netværk kræver det mig bekendt en PC'er eller lign der står og encoder videostreamen til noget som som PS3 forstår. Det koster kvalitet og ikke mindst strøm.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Man ripper sine skiver i et format som NMT'en kan læse.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tænker på sådan noget som TViX 6500A, det er rigtigt forstået at den ikke kan afspille blu ray, ikke sandt? (uden at rippe osv.)
![]() Redigeret af Damhus - 15-Juli-2008 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
TViX kan ikke afspille Blu-Ray direkte, men den kan afspille .M2TS filer når de er rippet fra en Blu-Ray skive. Den kan dog ikke forstå menu struktur mm.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men den kan godt afspille dvd ikke? Er det en hæderlig kvalitet? Er den rimelig til at gå til som den kommer, uden at skulle sætte alt for meget op? Er der nogle alternativer som eventuelt kan opgraderes med et blu ray drev? Redigeret af Damhus - 15-Juli-2008 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, Hverken TViX eller nogle af NMT afspillerne har et indbygget DVD drev. Dog kan den afspille f.eks ISO filer rippet fra en DVD. Det er et workaround hvor man installerer AnyDVD på sin computer og så deler DVD drevet over nettet. Pga. AnyDVD fjerner kopi beskyttelsen vil både TViX og NMT kunne afspille DVD'en den vej igennem. Der er ikke mig bekendt nogle alternativer som kan det hele. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men den "finte" virker ikke med blu ray eller hvordan?, hvad med menustruktur osv?
|
||
![]() |
||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
har aldrig prøvet men hvis man har noget DLNA kompatibelt hardware/software (whatever... ved ikk helt om hardware er DLNA Kompatibelt ![]() burde det så ikke kunne spille direkte på PS3'en??? er ikke sikker på at jeg vil anbefale det fordi det er svært at overskue hvis man har meget/mange musik/film... |
||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |