|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() Sendt: 11-December-2008 kl. 10:21 |
Hej
Hvilken multi remote kan anbefales når der er følgende krav. 1. Skal kunne styre Pio Tv. 2. Skal kunne styre YouSee HDD Selector 3. Candy-bar model 4. Høj kvalitet, dvs gode knapper og gode matrialer. Jeg har prøvet både med en Philips SRU8015 og en logitech. Men selvom de lyder smarte på papiret, så kan de ikke alt og kvaliteten er forholdvis lav. Display, aktiviteret m.m. værdsætte jeg ikke. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
SRU8015 vil jeg betegne som en konevenlig-universal fjernbefjening. Jeg fandt den heller ikke tilfredsstillende.
Jeg ved dog ikke hvad dit prislofte er? Phillips laver en TSU9600, som kan købes fra ebay til 4k - den kan så også styre ALT! (Jeg ved dog ikke hvad du mener med candy-bar model?) Regner ihvertfald med at erhverve mig sådan en fætter den dag jeg flytter i hus. Så kan jeg styre lys, air-con, tv, reciever osv osv.. måske også min vaskemaskine ![]() |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Hej Lahan,
Ked af at anbefale det, men Logitech Harmony One er en suveræn multi-remote jeg med glæde har brugt i et lille år. Jeg har immervæk været igennem en del efterhånden ![]() Den ligger til ca. 1000 kr. og fungerer satme super ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
9600 ser smart ud, samt kan sikkert en hel masse. Med candy-bar model mener jeg en lang aflang remote, ligesom den dem der følger med et almindeligt tv. 9600 er nok for smart, dvs ønsker en remote hvor man ikke skal kikke på en skærm for at benytte den. Altså skal kunne bruges i blinde !! Jeg tror gerne på at Logitech Harmony One fungerer perfekt, men er på udkik efter en kvalitet remote. Jeg vil hellere ofte lidt mere og derved slippe for disse plastic produkter. Redigeret af lahan - 12-December-2008 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Hvad med denne ARC-7 eller en beo4
Ved godt hvis man vælger en beo4 skal man jo have lintronic box, men jeg har aldrig haft en mere lækker remote i hånden. Jeg havde også selv hoppet på den for lang tid siden, men er dog lidt tilbageholdende pga. programmeringen af boksen. Ved ikke lige om det er en tand for svært ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Perfekt det var netop sådan en jeg er ude efter. Var en tur forbi hfk, men den var desværre udsolgt. |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Det er også den jeg selv bruger for tiden, så hvis du har nogle problemer af en eller anden slags er du selvfølgelig velkommen til at skrive. Dog synes jeg den er lidt for let. Kunne være fedt hvis man kunne fylde lidt bly i den Redigeret af JFalkenberg - 15-December-2008 kl. 13:24 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du styre dit tv og samsung boks tilfredsstillende med denne remote. Her tænker jeg på kanal skift på samsung. Lyden op tv'et txt-tv Skift af input på tv. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er 100 % tilfreds, og kan styre det hele uden problemer. Det er selve enhederne hos der skabte problemer (dårlig ir modtagelse). Så købte jeg en Maximum Remote extender, der laver ir om til rf, og nu er det en fryd at bruge fjernbetjeningen hver gang
![]() Redigeret af JFalkenberg - 15-December-2008 kl. 13:29 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |