|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() Sendt: 01-September-2010 kl. 12:15 |
Hey
![]() Skal købe en multi remote til Yousee Samsung HD boxen, som jeg lige har modtaget, men aner ikke hvilken jeg skal købe ? Kan Logitechs Harmony betjene Samsung HD boxen ? Hvilken en er den bedste af dem, hvis mine præferencer er trykknapper mest og kun lidt touch screen ? Bestiller nu, så skal bruge hurtigt svar tak
![]() |
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jeg bruger en Logitech Harmony One til Yousee Box + 2 HDD recordere + tv + av-receiver
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
En hvilken som hels programerbar Remote kan bruges. Jeg bruger den Onkyo Remote der fulgte med min Onkyo receiver og det virker bare. Er langt bedre modtagelse end med Samsungs egen.
|
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() |
Takker - køber Logitechs harmony one.
Håber man kan finde en kode til den Samsung HD box, så jeg bare kan få det hele ind i den med et tryk på en museknap :)
|
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Ralp
Du angiver dine komponenter på computeren.
Når man er færdig opdateres fjernbetjeningen v.h.a et usb-kabel
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
Bruger også en harmony one til min yousee boks. Sa mt alt andet udstyr.
Kan kun anbefales |
|
![]() |
|
![]() |
Så lige, at man kan få en Harmony One og så en Harmony 900, hvor 900 ligner one'en, men er markant dyrere - hvad er lige forskellen på de 2
![]() Noget med, at 900 modellen har radio bølger, oms er meget kraftigere og gør det nemmere at betjene ting fra andre rum eller er det kun det, eller fatter jeg nada
![]() |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Du kan med 900 styre alle dine komponenter uanset at de gemt væk i et skab. Der følger så en RF sender med, der har 4(tror jeg nok) IR øjer, du så ligger foran det udstyr der skal styres.
Udover fordelen med at kunne gemme dine ting helt af vejen, har du 100% succes rate ved hvert tastetryk. Man kan nogle gange godt misse en enkelt komponent, med Harmony One. Har selv overvejet at opgradere fra min One til en 900, men er fuldt ud tilfreds med min One. Men hvis jeg som dig skulle ud og investere i ny, ville jeg tage en 900 Mvh |
|
![]() |
|
simzdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg har problemer med at min yousee boks ikke tænder under en aktivitet. F.eks "Se TV", så tænder alt undtagen yousee. Efterfølgende kan jeg godt tænde den via Harmony One.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Her kan se hvilke apparater som er med i databasen og kan styres af Harmony-fjernbetjeningerne: http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=%2FEasyZapper%2F.%2FNew%2FProcSpice%2Flanding.asp&ClassId=PrSpice.ProcSpice&RelativePath=ProcSpice%2F
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |