recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multiroom løsning med B&O iTunes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multiroom løsning med B&O iTunes?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Multiroom løsning med B&O iTunes?
    Sendt: 26-Maj-2012 kl. 11:41
God formiddag allesammen.
Jeg er ved at være lidt træt af det lydsetup der er blevet sat op herhjemme, så jeg håber nogen af jer kan hjælpe med nogle forbedringer.

Setuppet er således:
Inde i stuen står et Beocenter 2300, hvor der er tilsluttet 4 BeoLab højtalere. Udover det er der også tilsluttet 2 BeoLab 4000 højtalere som hænger ude i køkkenet.

Beocenteren fungere også som forstærker til til Tv'et inde i stuen, et Pioneer PDP-506XDE. De er forbundet ved hjælp af et mini-jackstik

Det jeg så gerne vil have lavet.
Højtalerne i køkkenet og stuen skal kunne afspille fra forskellige kanaler samtidig, så de 4 højtalere i stuen kan afspille lyd fra TV'et mens, de 2 højtalere i køkkenet afspille for eksempel radio.

Desuden har jeg efterhånden fået kopieret alle de gamle cd'er ind på computeren, iPhonen og iPaden, så det kunne være vildt lækkert hvis man kunne streame musikken fra iPaden til en af zonerne.

Jeg har en idé om at noget af udstyret skal udskiftes for at få dette til at virke, men har ikke lige umildbart et max budget for at få dette til at virke, bare det køre godt og enkelt.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 13:42
Jeg har smidt en Squeezebox receiver til mit gamle B&O anlæg. Den spiller så i stuen, køkken og kontor. Så har jeg yderligere 2 Squeezebox radio til børnene - den ene med batteri så den kan komme med ud på terrassen.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu