|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
superdane ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 08-Juni-2008 kl. 13:15 |
||
Hej alle
Jeg er den heldige ejer af en ps3, jeg vil gerne spille Call of duty- Modern Warfare på den. Men jeg har været vant til, at spille på min PC. Så jeg er pissedårlig til at bruge min controller ![]() Jeg er interesseret i at bruge tastatur og mus til at spille med på Ps3. Spørgsmålet er så, KAN MAN DET ????? på forhånd tak |
|||
![]() |
|||
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
||
ja, med et bluetooth sæt burde det være muligt
|
|||
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|||
![]() |
|||
veritas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
||
COD4 understøtter ikke tastatur og mus på ps3, så nej det kan man ikke sådan lige...
Kan mindes at have læst noget om en adapter så man skulle kunne bruge tastatur og mus til alle ps3 spil, men kan desværre ikke lige huske hvor... |
|||
![]() |
|||
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
||
Og den kan købes her : http://www.gamebits.dk/shop/xfps-sniper-v3-6091p.html Jeg ved dog ikke om den virker, men jeg overvejer stærkt at købe den |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||
Den controller du linker til, er til Xbox360 og ikke PS3, men der findes en i samme mærke til PS3, så vidt jeg husker. Jeg har selv haft en adaptor fra SplitFish og den fundgerede faktisk som den skulle, dog reagerede den ikke helt så hurtigt, så den røg sig en tur. Efter sigende skulle den adaptor du linker til (bare i PS3 udgaven) faktisk reagere noget hurtigere. Hvis du køber/prøver en, så skriv lige en tilbagemelding |
|||
![]() |
|||
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
||
Ja, det er den da også, ups Men her er den så til ps3 http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id= 54960 |
|||
![]() |
|||
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
||
Coolshop har den ikke længere men kan købes her: http://www.gamebits.dk/shop/xfps-rate-up-6243p.html Har lige fået min ind af døren så har ikke fået den rigtig testet men det lader til at den reagere okay |
|||
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|||
![]() |
|||
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Ja har også hørt den adaptor fungere. Men vær opmærksom på du aldrig vil få pc oplevelsen til fulde. i hvert fald når du bruger musen!. musen vil aldrig komme til at bevæge sig hurtiger end den ellers ville kunne hvis du satte analogen på controlleren i yder position. det ville være lidt som at spille fifa hvor du trak spillerne rundt på banen ved hjælp af musen. hvis det gir nogen mening |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har længe gået og tænkt på at købe sådan en, så jeg vil da meget gerne høre lidt om hvad du syntes om den, når du har fået testet den ordentligt, hvis du gider |
|||
![]() |
|||
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||
Tjek denne anmeldelse. Det burde være præcis hvad du leder efter. Om den kan købes i DK ved jeg ikke. Her er lidt mere læsning, meget relevant for Call of Duty 4. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
||
Jeg købte splitfish´s FragFX til min PS3 da den udkom, da jeg har samme problem - nægter, at spille FPS med controlleren. Det er simpelthen umuligt for mig, at styre. FragFX derimod fungerer helt fantastisk. Jeg har netop spillet Brothers In Arms: Hells Highway de sidste par timer og jeg føler jeg har samme kontrol som på PC. Det er rigtigt der ikke er noget keyboard og følelsen er en smule anderledes, men det vænner man sig altså hurtigt til. Desuden kan man jo ikke "mappe" flere knapper end PS3´eren gør brug af så havd skal man med et keyboard. Det er sandt den ikke er i en trådløs udgave endnu men kablet er ikke i vejen på nogen måder. Jeg kan varmt anbefale "bæstet" |
|||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |