recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mus og tastetur til ps4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mus og tastetur til ps4

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:57
tjek dette ud https://youtu.be/SLRv1yIV8_Y så kan du se hvad jeg mener. Jeg har selv spillet sådan siden PS3 og nu PS4.

Redigeret af Flomsen - 17-Maj-2018 kl. 09:58
Til top
Ataata68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ataata68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:57
Øh, adapter?! Ouch
Har du en idé til hvilken slags adapter jeg skal kigge efter?  Du kan nok forstå, at jeg ikke er den storeGeek
Embarrassed
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 10:09
har send dig et link http://www.tuact.com/products/venom-x-4

Jeg spiller med logitech G502 + Logitech G-13

Alt ang knapper, sensitivity sætter du op vi et app til Android eller på PC med deres program som jeg så anbefaler man gør. Hvis du spille feks COD WW2 så loader du den profil ind som de har lavet, du kan så efterfølgende fin pudse den så det passer til dig.
Til top
Ataata68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ataata68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 11:33
Tak for at du gav dig tid til at svare.
Super god hjælp.
Ønsker dig en god dag Smile
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 11:42
Så lidt, og god dag til dig også Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu