|
Mus problemer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2015 kl. 08:42 |
|
Hejsa
Har problemer med min mus Når jeg trykker på " start" så kommer der et "rullegardin" frem, med en masse muligheder og tiles jeg kan klikke på. MEN det kan jeg ikke, jeg kan godt trykke på start knappen, men ikke undermenu'erne. Kan godt trykke på genveje i bundlinien. Træls, at jeg ikke kender de rette termer, men håber i kan forstå hvad jeg mener. Jeg har haft fjernet driverne, og genstartet pc'en. Problemet var der også før jeg opgraderede til win10. Hvad kan problemet være. Svært ved, at tror det er musen, når jeg jo sagtens kan klikke på andet. På forhånd tak |
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu kan jeg så ikke klikke på noget, ud over ting her i browser vinduet.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej.
Det kunne vel ikke være batteriet,der driller på en eller anden måde. |
||
![]() |
||
|
Tror det ikke, musen begyndte at lyse rød i batteristatus i sidste uge, skiftede så batteri. Men kan da lige prøve igen.
|
||
![]() |
||
|
Så er der skiftet i både tastatur og mus igen Det er stadig samme problem
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej igen.
Og du har prøvet at opdatere til nyeste driver. |
||
![]() |
||
|
Har været inde på Logitech's hjemmeside, der står, at der ikke findes nye drivers til hverken mus eller tastatur. Har haft fjernet driver fra enheds håndtering, og genstartet pc.
|
||
![]() |
||
|
Hej.
Det er da træls. Hvilken Mus / Tastatur bruger du ? |
||
![]() |
||
|
Ups Har jeg glemt at skrive Det er Logitech LX710
|
||
![]() |
||
|
Hej.
Jeg ved ikke om du har set her.Skulle jo bare virke,er der stadig garenti? http://support.logitech.com/da_dk/product/cordless-desktop-lx-710-laser |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
du er sikker på at der ikke er vendt om på indstillingerne til knapperne fra højre til venstre hånd?
|
||
![]() |
||
|
Har du undersøgt modtageren,er det ikke sådan en usb dims.
Kunne måske være defekt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |