|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() Sendt: 28-Juni-2011 kl. 14:45 |
Er der erfaringer med den her: http://www.tv-udstyr.dk/product_info.php?products_id=805
Hvis det virker skal jeg ha' en
Slut med en mus, der strejker på dumme tidspunkter
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
overhovedet ingen erfaring med den fra min side - men de nye logitechmus er der en del af hvor de efter sigende skulle holde ikke bare måneder - men decideret ÅR på en stak batterier - så er det sg ikke så slemt. den anden SKAL du jo køre på det underlag med.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() |
Nu er min mus en Logitech...
Godt nok ikke i den dyre ende
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
Jeg har svært ved at se det smarte i at den plade musen skal køres ovenpå skal sluttes til USB. Er det så ikke lettere at have en mus med ledning? Jeg bruger selv en tussegammel Logitech, der skal have nye batterier sådan cirka en gang om året ("kuglemus", ingen laserlys her). Der er jeg ikke afhængig af en musemåtte der er tilsluttet min computer. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |