|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pallesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 23:26 |
Mit Vista MCE har pludselig ikke noget music library. Jeg får en tekst op hvor der står at jeg kan gå ind i Library setting og tilføje mediefoldere, der skal overvåges. Når jeg gør det hægter MCE folderen op under Pictures and video. Og det kan jeg ikke få den til at lade være med. Har checket at folderens properties er Music Icons. Der ligger vel 9000 MP3 filer i Music fordelt på et stort antal foldere. Nogle af dem med subfolders. Det er ret mystisk for der var ingen problemer da jeg satte det oop oprindeligt og jeg har kørt med det i ½ års tid uden problemer. Nogen ideer til at løse problemet? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Start Windows Media Player og sæt denne til at overvåge dine MP3 foldere under Options>Library>monitor folders.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |