|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
PioKRU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Samlet pris som skrevet i min til ca 5.500 er incl Event TR6 aktiv studiomonitors ca 3500,-
|
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at kigge på Twonkyvision som UPnP software i stedet for den indbyggede i MSS+. |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
PioKRU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Benytter mt-dappd (Firefly mediaserver) som er super nem og meget hurtig.
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Kasper - du har ret - på et tidspunkt må jeg forsøge mig med Twonky også. Jeg er bare så glad for mit super velfungerende set-up (du ved - never change a wininng team!). Der er kun ét minus ved MSS+, og det er, at refresh-funktionen automatisk starter hver anden time - dén kan IKKE sættes til en gang i døgnet eller noget andet. Dét ku' jeg godt undvære. Kristian |
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Refresh kan slås fra i Twonky. Så kan man bare manuelt refreshe hvis man tilføjer nyt indhold. Der er også en autofunktion der refresher, når man tilføjer nyt indhold, men det er vist kun i windowsversionen det virker, ikke på NAS. Ifht. MSS serveren, kan Twonky konfigureres i det uendelige (kunstner, genre, billeder mv og undergrupper), og det vises oven i købet på dansk. Jeg må bare konstatere, at Twonky er totalt overlegen til alle de andre UPnP servere. Prøv det... |
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
mikejac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
SONOS (www.sonos.com) laver også noget til audio-distribution /michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |