|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
dmtommy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
![]() |
wimp fra telenor køre 100 % har det inst. på vores 3 pcér med ens playlister simpelhen ginialt og klart bedre lyd end tdc play
![]() |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jeg har ingen erfaring med TDC Play (så det er ikke en sammenligning).
Jeg må erkende, at jeg er total overrasket over hvor godt Wimp kører - super, super hurtigt - ingen "respons" tid og god lydkvalitet. Har det på mine to Mac og på min arbejdsPC samt på min telefon (på sidstnævnte oplever jeg dog problemer i stabiliteten når jeg downloader til off-line mode). Kan klart anbefales - håber snart der er nogen der laver et plug-in til Squeezecenter - så ryger min Rhapdsody konto. /jesper |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Hvordan får I oprettet jer på Rhapsody?
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Søg og du skal finde :-) - men du har jeg kopieret eget indlæg
Hej Kris Jeg kan bekræfte/oplyse mit setup som er på Squeezebox - købte adgang med DKVISA kort på hjemmeside via Hotspot Shield - mit konto har en US adresse - på mit squeezenetwork har jeg indlagt brugerid og password - og kan tilgå rhapdsody direkte fra controller. - jeg har efterfølgende ændret abb. fra månedsvis til årlig betaling - og her skulle jeg ikke engang bruge Hotspot Shield. - har downloaded (til PC) deres musikafspillerprogram - dette kunne jeg gå downloade når jeg tilgik siden med Hotspot Shield. - når programmet er installeret behøves jeg ikke at bruge Hotspot Shield. Min konklusion - der er alene "restriktioner" ved første gangs oprettelse/download af software - og disse kan evt. undgås ved brug af Hotspot Shield og lign. Ingen problemer at bruge Dansk kreditkort. Jeg kender ikke Sonos tilgang til Rhapsody - men formoder ikke der i denne kan være indbygget restriktioner - derfor er det mit gæt, at du ved brug af ovenstående vejledning kan få dig en rhapsody konto i løbet af en halv time :-) God fornøjelse :-) /Jesper |
|
![]() |
|
Henno ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Der er flere gode muligheder.
1 Spotify: Det virker kanon på din computer. Første gang skal du dog bruge en feks. svensk IP. Efter du har oprettet dig skal du blot logge ind via en svensk IP en gang imellem. Du kan købe dig til en international IP (dækker svensk engelsk og amerikansk, så du også kan bruge BBC og HULU.com osv) her http://www.overplay.net/r.php?i=4284629451 Jeg har ikke prøvet et betalings app hos spotify, men der kan du også få en Android app som både giver mulighed for ofline afspilling og streming. 2 Groveshark: Det er gratis og kan oprettes fra DK. Dog skal man være VIP for at få adgang til deres android app som også giver mulighed for offline afspilling samt streaming. Det er ikke ret dyrt at være VIP mener vi snakker 3 $ om måneden Alt i alt synes jeg Spotify levere lidt bedre kvalitet, men det er jo så også dyrer. Jeg tror det er meget fra person til person hvad man foretrækker og om man mener den ekstra kvalitet man får hos spotify opvejer de ekstra udgifter Redigeret af Henno - 02-Juni-2010 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Rhapsody til iPhone tjekker, i modsetning til PC/SB/Sonos, for lokation og virker derfor ikke i DK :( |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Har lige fundet det her program "Super MP3 Download" er der nogle der kender til det ?
Der kan både søges på sanger, nummer, album og katagori.
Man kan hente musikken i 64 og 128 kps på den gratis konto og kun en sang af gange.
Man kan så også vælge at gå pro til 19,95 $ for 1 år, 2 år til 29,76 $ eller "lifetime" til 39,95 $.
Med pro kan du hente flere på en gang og lige så mange du vil med en hurtiger hastighed.
Sangene kan også vælges i 192 kps og 320 kps.
Der ligger også danskesange derinde.
Nogle der har erfaring med dette program ?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Til 1. juli åbner http://digi-bib.dk/ Læs mere her: http://www.statsbiblioteket.dk/netmusik/digi-bib-dk-info Det er kvit og frit! |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg har prøvet både TDC play, Rhapsody og Spotify på min HTC Desire.
TDC play: Virker fint på Desire. Understøtter den DRM type der bruges, men jeg synes kun jeg kan hente enkelte sange ad gangen. Ikke hele albums. Rhapsody: Deres android app kan bringes til at fungere med en VPN, men det er klippeustabilt og ikke særlig brugbart. Understøtter kun online streaming. Spotify: Virker (overdrevet) fint på Desire. Du kan cache sange til off line afspilning. OT: Og så er der lige kommet spotify til Squeezebox også... |
|
![]() |
|
![]() |
Hej NikolajC
Bruger selv Wimp som jeg synes er rigtig god - men....jeg savner at kunne bruge den via squeezecenter. Har du prøvet spotify via squeezecenter? - hvis ja vil du ikke poste dine erfaringer (samt evt. link). På forhånd tak. /Jesper |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Lidt OT men tænker det går.
Spotify til squeezebox her: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=79706&highlight=spotify Du kan kun afspille på én player ad gangen. Dvs. ingen sync eller multiroom med spotify. |
|
![]() |
|
EA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2010 Sted: Århus Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg har konto ved Rhapsody og det køre perfekt på mit SONOS system. Men når der nu er betalt for muligheden for at få det på telefonen også, kunne det være fedt.
Kunne du evt. komme med en detajleret forklaring på hvordan du får Rhapsody til at virke på Android telefon (HTC WILDFIRE)
Du skriver noget om VPN
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |