|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Virker den her løsning stadig - og er der nogen som har en ide om det vil virke på Sonos når de åbner for Spotify om nogle uger? |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Jeg synes ikke det er besværet værd, men du skal da være velkommen. Kan kun beskrive processen i grove træk desværre, så du må rode lidt med google for at finde det hele. Der er 2 ting: 1. Rhapsody app'en: Denne er ikke tilgængelig på det danske marked, så du skal skaffe den et andet sted fra. Der er forskellige muligheder. Google, android emulator via SDK'et, køb et taletids(sim)kort fra US som du sætter midlertidigt i telefonen. 2. VPN: Du skal finde/købe dig adgang til en VPN med servere i US. Igen må du desværre søge lidt rundt omkring. Når du har fundet en VPN opretter du forbindelse til den på din telefon under netværk. Så skulle rhapsody app'en tro at den er i US og afspille fra deres servere. |
||
![]() |
||
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Spotify kan altså sagtens bruges uden at skulle bestille ip og jeg ved ikke hvad. Opret en svensk paypal med et kort der ikke er registreret hos paypal. Jeg oprettede en svensk paypal og nu betaler jeg hver månede 99 kr. Det fungere rigtig godt til både computeren og min iphone. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle undvære det i dag.
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
|
TDC Play og sådan éen her :http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=2299&zoneid=1 |
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
|
vis det bare er din pc der skal streame musik, så gå på hjemmesiden grooveshark.com det er gratis, og jeg vil tro du kan finde det meste musik
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
eller jango.com
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |