recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik abonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMusik abonnement

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Henno Henno skrev:

Der er flere gode muligheder.
1 Spotify:

Det virker kanon på din computer. Første gang skal du dog bruge en feks. svensk IP. Efter du har oprettet dig skal du blot logge ind via en svensk IP en gang imellem.

Du kan købe dig til en international IP (dækker svensk engelsk og amerikansk, så du også kan bruge BBC og HULU.com osv) her http://www.overplay.net/r.php?i=4284629451 

Jeg har ikke prøvet et betalings app hos spotify, men der kan du også få en Android app som både giver mulighed for ofline afspilling og streming.

Virker den her løsning stadig - og er der nogen som har en ide om det vil virke på Sonos når de åbner for Spotify om nogle uger?
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af EA EA skrev:

Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Jeg har prøvet både TDC play, Rhapsody og Spotify på min HTC Desire.

TDC play: Virker fint på Desire. Understøtter den DRM type der bruges, men jeg synes kun jeg kan hente enkelte sange ad gangen. Ikke hele albums.

Rhapsody: Deres android app kan bringes til at fungere med en VPN, men det er klippeustabilt og ikke særlig brugbart. Understøtter kun online streaming.

Spotify: Virker (overdrevet) fint på Desire. Du kan cache sange til off line afspilning.

OT: Og så er der lige kommet spotify til Squeezebox også...

Jeg har konto ved Rhapsody og det køre perfekt på mit SONOS system. Men når der nu er betalt for muligheden for at få det på telefonen også, kunne det være fedt.
Kunne du evt. komme med en detajleret forklaring på hvordan du får Rhapsody til at virke på Android telefon (HTC WILDFIRE)

Du skriver noget om VPNConfusedEmbarrassed

Jeg synes ikke det er besværet værd, men du skal da være velkommen. Kan kun beskrive processen i grove træk desværre, så du må rode lidt med google for at finde det hele. Der er 2 ting:

1. Rhapsody app'en: Denne er ikke tilgængelig på det danske marked, så du skal skaffe den et andet sted fra. Der er forskellige muligheder. Google, android emulator via SDK'et, køb et taletids(sim)kort fra US som du sætter midlertidigt i telefonen.

2. VPN: Du skal finde/købe dig adgang til en VPN med servere i US. Igen må du desværre søge lidt rundt omkring. Når du har fundet en VPN opretter du forbindelse til den på din telefon under netværk.

Så skulle rhapsody app'en tro at den er i US og afspille fra deres servere.
Til top
MortenSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 10:23
Spotify kan altså sagtens bruges uden at skulle bestille ip og jeg ved ikke hvad. Opret en svensk paypal med et kort der ikke er registreret hos paypal. Jeg oprettede en svensk paypal og nu betaler jeg hver månede 99 kr. Det fungere rigtig godt til både computeren og min iphone. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle undvære det i dag.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af nph12 nph12 skrev:

Hej

Er det muligt, at tegne i musik abonnement i stil med det man tegner, hvis man køber en TouchDiva? Altså et musik abonnement, hvor man får adgang til flere millioner musiknumre som bliver streamet til ens pc.

Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 16:09
vis det bare er din pc der skal streame musik, så gå på hjemmesiden grooveshark.com det er gratis, og jeg vil tro du kan finde det meste musik
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark