recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik app til Apple TV4 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik app til Apple TV4 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik app til Apple TV4 ?
    Sendt: 02-November-2016 kl. 12:06
Findes der en god app til Apple TV4 i stil med Infuse, men blot til afspilning af musik-filer (FLAC) direkte fra sin NAS til Apple TV4 ?

Vil gerne kunne se covers / info ligesom med Infuse

PLEX er udelukket da det kræver en server kørende i baggrunden.
VLC-player er lidt for primitiv til det.
Airplay-funktionalitet er udelukket.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 12:43
Tror MrMC kan klare det. Men har dog aldrig prøvet.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 13:41
Er der nogen her der erfaring i brug af appen MrMc til Apple TV4,  som musikafspiller, hvor filerne ligger på NAS i formatet flac ?

Kan man med MrMc se covers og andet album-info på sin Apple TV ?
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 15:00
Hej,
jeg kører MrMc med TV primært, og skal da lige kigge på det hen over weekenden, så hvis du kan vente med et feedback til søndag aften, så kan jeg da lige smide lidt flac på NAS og se hvad musik delen siger flac på MrMC!

Ellers kan du også spørge på: https://forum.mrmc.tv/
http://iblopper.bubble-logger.com
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 10:19
Fandt nu selv en udmærket løsning :-)

Installerede Plex server app på min NAS og bruger så Plex app på Apple Tv til afspilning. Det betyder dog at jeg desværre er nødt til at konvertere mine flac-filer til apple lossless (alac) da min NAS er for sløv til at transcode flac-filerne.

Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 10:29
He he
har lige testede....og MrMC æder fint FLAC.......

Har dog ikke lige kunne få ALbum-art til at fungere ordentligt.......!
http://iblopper.bubble-logger.com
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu