|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Scherer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 27-November-2004 kl. 12:49 |
Hej allesammen, Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med følgende. Jeg har netop købt en CD med tilhørende DVD og det er altsammen meget fint, men musikken på DVD'en og CD'en er ikke den samme (red. der er flere numre på DVD'en end på CD'en) Mit spørgsmål er... Kan det lade sig gøre at få musikken fra DVD'en ud på en eller flere CD'er??? På forhånd tak Scherer
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Ja det kan det da. Med et program som fx DVDdecrypter kan du kopiere indholdet - fx lydsporet - fra DVD'en til harddisken. Når du så har lyden på harddisken skal den omformes til noget Nu har du så en wav fil (som måske fylder 1 GB ! ). Den kan du lave De to nævnte programmer er freeware og der er link til dem i vores Link sektion, men ellers findes de hurtigt med Gooogle. Husk at der er copyright på de meste musik og megen kopiering er forbudt. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Scherer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Tak for det, jeg kan dog ikke finde noget link til Headac3he under "links" men jeg prøver at søge på Google. Hvilket program vil I anbefale mht. lydredigering? Jeg er helt grøn på det område, det eneste jeg gerne ville have er at man let kan opdele CD'en i numre ligesom på en alm. CD alt andet fancy er ligemeget... Scherer |
|
![]() |
|
NielsP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2004 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Se denne tråd hvor jeg spurgte om samme
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1942&P N=3
Niels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |