recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos?
    Sendt: 06-April-2013 kl. 17:38
Er jeg den eneste der har stigende problemer med Wimp og Sonos mht. fejlmeddelelsen "nummeret kunne ikke afspilles da det er kodet forkert" samt "nummeret kunne ikke findes"? Det er ved at være reglen frem for undtagelsen at jeg får denne fejl nu, så jeg kan stort set ikke tilføje hele albums til afspilngskøen mere. Jeg har fejlen på to uafhængige Sonos systemer.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 19:05
jeg møder det af og til, men ikke så tit som dig.

Det opstår højest en gang pr uge her
Til top
Chiefxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chiefxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 19:05
Jeg oplever det også tit. Man kan ofte få den til at afspille nummmeret hvis man søger på kunstneren istedet for nummeret, eller omvendt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 19:30
Jeg har skrevet til Sonos. Hvis jeg bruger Wimps egen App er der ingen problemer, så fejlen ligger hos Sonos. Jeg oplever fejlen mindst én gang pr. album jeg afspiller og ofte så er det adskillige numre den hopper over på én gang. Vender man tilbage en halv time senere kan albummet afspilles helt perfekt.
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 21:08
Jeg har også oplevet det nogle gange her på det sidste. Troede det var fordi jeg havde nogle lister, som måske var outdated.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 21:48
Jeg bruger ofte de anbefalede playlister, som opdateres dagligt, så det er ikke dét der er problemet. Deres top40 albumliste kunne slet ikke afspilles her til aften, så jeg måtte til sidst bare droppe at få musik.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 21:52
Det er så en af hovedgrundene til, at jeg aldrig giver mig 100% til online streaming. Ens lokale lager er til at stole på. Jeg ville ikke kunne leve med bare at droppe at høre musik den dag.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 22:09
Det er bare svært at falde tilbage til det beskedne udvalg der ligger lokalt, når man ved hvad der ligger online. Jeg har al min musik på NAS'en, men hører den aldrig længere...
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 09:01
Jeg har på det seneste desværre også oplevet samme problem på min Wimp/Sonos.....voldsomt irriterende....

MVH
Jesper
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:23
Jeg oplever det dagligt. Vildt irriterende.
Heldigvis så virker det som regel i 2. forsøg.
Til top
hamse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2007
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hamse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:04
Samme problem her
Samsung M86

Anthem MRX-500

XTZ 99.36

XTZ 99.25

Jamo E6 Sur

XTZ 99W12.16

Yousee Hd-box
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2013 kl. 17:54
I dag vil den slet ikke afspille noget fra Wimp. Alle numre fejler her. I Wimp Appen kører alt fint.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu