|
Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wimp virker fint med Sonos her.
Mystisk problem |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det kører også her igen nu. Det understreger dog hvor sindssygt irriterende et problem det er. Væk det ene øjeblik og tilbage det andet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Kunne I ikke oprette en klagesag hos Sonos? Jeg er løbet hovedet mod muren fordi de konstant henviser til, at man skal genstarte udstyr, flytte det væk fra Bridge-forbindelsen, skifte kanal på routeren osv. osv. Det er så åbenlyst en fejl i samspillet mellem Sonos og Wimp, og jeg orker ikke at kæmpe mere med deres latterlige standardprocedurer. I er meget velkomne til at henvise til servicesag nr. 130406-000397.
Hvis de får flere henvendelser på samme fejl, så må de for f... da få nosset sig sammen og tale med Wimp i stedet. Jeg VED at det kan lade sig gøre, for sidste gang jeg klagede over manglende opdatering af Top40 album-listen fik jeg til sidst kontakt til deres top-level support, som rent faktisk roder med koden. Og så skete der noget! |
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
kunne du ikke prøve at poste de nummer du ikke kan spille så de kan prøves her.
|
|
![]() |
|
Det er ikke specifikke numre. Det kan være alt der giver bøvl og så pludselig virker det hele igen.
|
|
|
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Genstarte lige denne tråd. Jeg er begyndt at få samme problem, det er stort set på alle numre. Enten er Wimp i øjeblikket ramt af afbrydelser eller også er musikken forkert kodet.
Sonos spiller fint Radio og fra lokal biblioteket. Ligger fejlen hos Wimp eller er det på Sonos eller hjemmenetværket? Wimp streamer fint på Mac eller iOS apps, men ligeså snart Sonos skal streame går det galt.
Fandt du/I nogensinde nogen løsning? |
|
![]() |
|
Jeg oplever stadig problemet fra tid til anden. Ikke så hyppigt, som da denne tråd blev oprettet.
Jeg har sågar enkelte gange måtte trække på Yousee Play for at få musik... Fy da! Redigeret af Torben Rasmussen - 03-Maj-2014 kl. 19:37 |
|
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
må spørge til hvilken internet udbyder du har.
jeg er også ramt af problemet, og det vil ikke i længde være til og levet med. jeg har stofanet. mvh jan
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Yousee har jeg nu, men da jeg skrev første gang var det TDC.
|
|
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
ja så er det jo nok ikke der problemt er, dette havde jeg nu heller ikke regnet med.
her den sidste halve time er det ca hver anden no der er ikke er kodet korrekt uhm. mon spotify har de samme problemer. har ellers planer om at gå helt over til sones med gide da ikke med dette problem. mvh jan
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Har samme problemer. Har Stofa. Men det ser ud til at være specifikt til bestemte services. Jeg bruger WIMP og oplever disse udfald meget ofte. Til gengæld ved test af Napster har jeg endnu ikke haft nogle problemer med deres service.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg oplever det samme med Wimp og Squeezebox Touch, og det sker periodisk. Den fejlkode jeg modtager drejer sig dog om links/URL, som ikke kan findes. Jeg er i øvrigt kunde hos Fullrate.
Jeg vil mene, problemet ligger eksternt hos Wimp via 3. part apps såsom Sonos' egen app. Hvordan det hænger sammen, skal jeg ikke kunne svare på, men det kunne tænkes linksene/URL til Wimps musikkatalog er dynamiske og konstant ændres(?). Ellers er det noget "kode-halløj". Uanset hvad, er jeg næsten sikker på, at fejlen ligger hos Wimp. Torben og andre, lige et andet spørgsmål: Har du/i i Wimp mulighed for at sortere albums efter dato, kunstner osv. via Sonos' egen app? I Squeezebox-appen har jeg ingen mulighed for at sortere albums. Alle albums bliver pr. automatik sorteret i alfabetisk rækkefølge (udelukkende album-navne), og det er rent ud sagt ret irriterende, når man har over 50 favoritalbums i Wimp.
Redigeret af Ukke - 14-Maj-2014 kl. 16:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |