|
Musik fra Wimp vil ikke afspilles på Sonos? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er ikke sortering på andet end navn i Sonos favoritter. Du kan ikke selv ændre det.
Når du søger på albums mv. så sorteres der efter dato for udgivelse på albumniveau (når du har åbnet den kunstner du vil se albums for). Dette kan du heller ikke ændre. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kan man kommet til nogen support ved sonos på dansk på telefonen og mail. for mig ser det ud til at det skal være på engelsk.
jeg håber der måske kan fåes nogen hjælp i hifi kluppen mvh jan |
||
Mvh Jan B
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er kun telefonhjælp på engelsk.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har store problemer med Wimp på min Play1, som er forbundet til Nettet via min Sonos connect.
Den skifter nummer konstant - skriver at der er problemer med Wimp og at nummeret er kodet forkert. Min Sonos connect kører kablet og kører fint - umiddelbart. Jeg har ingen problemer med min Play1 - når jeg afspiller netradio eller FLAC filer fra min NAS. Jeg har Stofa som internetudbyder og har prøvet deres om min egen Netgear router uden held. Tror snart at jeg vil teste Spotify hvis det ikke bliver bedre....
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nå. Nu prøver jeg Spotify i 30 dage for at se, om det er mere stabilt.
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er lidt spøjst jeg havde præcis samme problem for et lille års tid siden, bare med spotify og sonos. Men denne fejl har jeg ikke oplevet meget længe nu. Jeg kan bare huske at spotify skrev at det var noget de samarbejde med spotify om at løse, men jeg kan ikke huske om fejlen lå hos sonos eller spotify.
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har også tænkt tanken, at man måske skulle skifte til Spotify. Jeg har dog været ret glad for de mange anbefalede playlister på Wimp, som primært er dem jeg bruger til at få lidt ny musik hørt. Har Spotify noget lignende? |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der må jeg være dig svarskyldig. Spotifys support er decideret ringe på Squeezebox-produkter, da Logitech har valgt at udfase dem. Jeg kører Spotify med en 3. parts applet fra "Triode", og jeg har ikke lige fået leget med den endnu. Men igennem Spotify-appen på min iMac kan jeg se, at der er en hel del brugerdefinerede playlister - også "anbefalede". Jeg synes dog det er noget mere rodet end Wimps interface. Du har dog mulighed for at prøve det af med din Sonos, da Spotify giver dig 30 dages gratis Premium-adgang. Umiddelbart vil jeg tro, at integrationen mellem Sonos og Spotify er bedre end Spotify og Squeezebox.
Redigeret af Ukke - 15-Maj-2014 kl. 09:59 |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yes, jeg må nok selv agere prøveklud og melde tilbage. Der er nok ikke så mange Spotify-brugere i denne tråd alligevel.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bruger spotify på sonos uden problemer. Har faktisk også tdc play på og det kan miste forbindelse af og til. Dog sjældent efterhånden.
Brugte før wimp uden problemer. Er på waoo fibernet. |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har Wimp HIFI, Spotify og TDC-play forbundet til mit Sonos, og brugt alle tre det seneste halve år via Sonos.
Jeg har endnu ikke oplevet fejl på Spotify. TDC-play er hørbart dårligere kvalitet, ihvertfald når der lyttes på min Connect, ikke så udpræget på mine Play 3 og 5. Har ofte login problemer med min konto, selvom der ikke er andre enheder som bruger kontoen. Wimp har virket perfekt, det vil sige lige indtil de sidste par dage. Nu oplever jeg at der pludselig periodisk skippes til næste sang, midt inde i sangene. Har også haft nogle problemer med sonos playlister som pludselig melder kode fejl. Forbinder de nydeligt opståede problemer med at jeg har deltaget i deres Beta program, men håber da at de snart får styr på det igen. Lydkvaliteten er helt i top, men igen mest hørbart via Connect og "rigtigt" anlæg. Jeg er på nettet via Waoo fiber 60/60 (75/75) Bruger en Netgear R6300 som router. Redigeret af Jever - 16-Maj-2014 kl. 11:14 |
||
![]() |
||
sharders ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg havde problemet indtil jeg kablede mit Sonos. Så forsvandt det. Jeg har været en tur i deres forum og har fundet flg. "forklaring": Hvis anlægget støder på bitfejl, kan det kun reagere ved at skippe nummeret det spiller og hoppe fremad. Derfor anbefales kabling.
|
||
Stefan
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |