Kære eksperter
Jeg håber, at en af jer kan hjælpe mig med at finde en god løsning på et lille problem. Jeg vil gerne have noget musik i køkkenet, som skal styres fra min Motorola Xoom (tablet).
Jeg har overvejet to scenarier, som jeg ikke helt kan vælge imellem, så derfor håber jeg at kunne få lidt råd med på vejen.
Kablet
Jeg trækker et højtalerkabel fra min Marantz SR7002. Jeg skal så finde en måde at styre musikken, som skal afspilles via en form for medie-afspiller inde i stuen. Jeg har i den anledning kigget lidt på Popcorn Hour, som skulle være et fint produkt til at klare dette.
Trådløst
I disse moderne tider kunne en anden løsning være at købe en Sonos ZP120 og BR100. På den måde vil jeg kunne tilslutte mine højtalere direkte til ZP120 ude i køkkenet. Jeg vil så lægge min musiksamling på en ekstren harrdisk og lade sonos styre afspilningen af dette. Jeg vil dog her skulle have en enhed mere, som jeg kan bruge til at få forbindelse til min reciever, så lyden også kan være på i stuen. Til dette går jeg ud fra, at en Sonos ZP90 ville kunne bruges?
Lad mig høre hvad I synes om scenarierne og om I kunne se andre muligheder, som jeg ville blive gladere for i længden.
På forhånd tak!
/Henrik