recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik i WMC - styret med smartphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik i WMC - styret med smartphone

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik i WMC - styret med smartphone
    Sendt: 03-August-2012 kl. 10:19
Hejsa,

Vil gerne kunne styrer musik på mit medie center via min smartphone.

Har set apps der kan det, men det er primært til min lokale musikfiler. Ville f.eks. gerne benytte spotify. Findes også spotify remote apps. De kræver nok, at spotify er åben på medie centeret. Men hvordan sørger man så for, at man ikke spiller musik oven i en film f.eks. 
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 10:33
Er det ikke dig selv der skal sørge for ikke at spille musik når du starter en film? Problemstillingen er vist ikke helt forstået.
Mvh dan.
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 10:36
Jo, det kan man selvfølgelig godt sige. Det er nok bare at installere spotify på maskinen, og så slukke for WMC, hvis man starter spotify med mobilen. Andre der har prøvet at fjernstyre spotify med mobil?
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 12:11
De to kan jo sagtens køre samtidig, du skal blot pause/stoppe din film når du vil høre Spotify og vice versa.

Jeg har ikke prøvet at fjernstyre Spotify. Hvis din smartphone er en iPhone så kan Spotify app'en streame til dit HiFI hvis det understøtter Airplay eller du har et Apple TV box.

Alternativt kan du overveje flg Spotify MCE plugin fra Milliesoft:

http://www.milliesoft.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=72&Itemid=22
Mvh dan.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu