|
Musik i WMC - styret med smartphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2012 kl. 10:19 |
Hejsa,
Vil gerne kunne styrer musik på mit medie center via min smartphone. Har set apps der kan det, men det er primært til min lokale musikfiler. Ville f.eks. gerne benytte spotify. Findes også spotify remote apps. De kræver nok, at spotify er åben på medie centeret. Men hvordan sørger man så for, at man ikke spiller musik oven i en film f.eks.
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke dig selv der skal sørge for ikke at spille musik når du starter en film? Problemstillingen er vist ikke helt forstået.
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Jo, det kan man selvfølgelig godt sige. Det er nok bare at installere spotify på maskinen, og så slukke for WMC, hvis man starter spotify med mobilen. Andre der har prøvet at fjernstyre spotify med mobil?
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
De to kan jo sagtens køre samtidig, du skal blot pause/stoppe din film når du vil høre Spotify og vice versa.
Jeg har ikke prøvet at fjernstyre Spotify. Hvis din smartphone er en iPhone så kan Spotify app'en streame til dit HiFI hvis det understøtter Airplay eller du har et Apple TV box. Alternativt kan du overveje flg Spotify MCE plugin fra Milliesoft: http://www.milliesoft.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=72&Itemid=22 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |