recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik mappe er ikke med...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMusik mappe er ikke med...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thbang Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Islands Brygge
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Musik mappe er ikke med...
    Sendt: 12-Juli-2009 kl. 12:38
Hey

Jeg deler filer med min PS3, vha WMP11... Det fungere egentlig fint, men musik mappen vil den ikke rigtig tage med... jeg har været inde i 'overvåg mapper' og tilføje Musik mappen, både i /Thomas/Musik og i /AllUsers/Musik...
hvad pokker gør jeg galt??

Er det normalt at video hakker når jeg sender det til PS3...? Jeg har trådløs forbindelse...

Prøvede først PS3 Media server, som var linket herinde, men den kunne kun finde PS3'en hver anden gang... Så blev det WMP11 i stedet.

Nogen forslag til hvad jeg skal gøre...?

på forhånd tak

vh Thomas
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 12:55

Det kan sagtens være din trådløse forbindelse der gør at det hakker.

Trådløse forbindelse, er noget opreklameret fis. De ser smart og hypet ud, men det er ikke særligt brugbart så snart du skal lidt mere en surfe på en hjemmeside et par gange om ugen.

Andgående at den ikke kan finde musik mappen. Lyder lidt mystisk, hvis du da kan dele andre fil typer.

Er den sat til at dele musik mappen i i WMP ?

Check lige WMP menuen funktioner > indstillinger > Bibliotek > konfigurer deling > indstillinger. Er der sat et flueben i mappen musik ?

Til top
thbang Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Islands Brygge
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 21:39
Jeg tror sgy osse det er det trådløse net så... så bliver der sgu trukket kabler igen :)

Jeg fandt sgu problemet med musik mappen... Alt mit musik er til ipod, altså det ligger i mp4 format, og det kan WMP11 ikke læse... det er sikkert derfor!!

nu har jeg dwnloaded lidt musik i mp3 (for første gang, seriøst:), og det spiller bare... altså format problemer... kan det betale sig at konvertere??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu