|
Musik organisering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akilleuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:33 |
Hej, Jeg leder efter et/flere programmer som kan organisere, finde duplicates, ID3 tags. Det må gerne virke som tuneup media men gerne uden itunes. Nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning? \Thomas
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ved ikke om det er noget som en af disse løsninger du leder efter ?
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Forkert placering. Det her drejer sif om Media Center osv.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
MusicBee måske?
|
|
![]() |
|
akilleuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Tak for input, jeg tror jeg vil prøve at lege lidt med MP3 til at få styr på tags først.
Dernæst mangler jeg stadig et program der kan finde dublicates, og evt. organisere musikken i mapper automatisk i forhold til tags. Grundet til jeg postede her var at det skak bruges til media center, derfor kræver det lige lidt oprydning inden.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvorfor var det du ikke kunne bruge MusicBee?
|
|
![]() |
|
Kan MusicBee finde dublicates og ordne tags? Troede mere det var en afspiller ud fra det jeg kunne læse på deres site. Men hvis det kan det jeg eftersøger vil jeg da helt sikkert tjekke det ud :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
kasp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2005 Status: Offline Point: 128 |
Mediamonkey kan både findes dublicates og organisere i mapper fra tags, samt finde albumcovers osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |