recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - musik streaming fra nas Hjælp :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmusik streaming fra nas Hjælp :)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 09:19

tak for jeres svar :)

jeg er da blevet en delklogere nu :)

og jeg kan godt se det med at skulle bruge en pc hver gang vil blive irriterende og langsomt i længden.

derfor overvejer jeg en remote og bliver nødt til at spørge:

hvis jeg nu eksempelvis nøjes med at købe en squeezebox reciever og så invistere i en Iphone/Itouch, er jeg så mindst lige så godt kørende som ved at vælge squeezebox duet ?

eller er der nogle begrænsninger/betjeninger man ikke kan foretage sig med en Iphone/Itouch som man kan med Duet controleeren ?

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 17:57
IPhone/ITouch løsningen er ikke det samme som Duetten. Der er ikke de samme muligheder for at sætte recieveren op igennem IPeng og jeg mener at synkronisering heller ikke er understøttet. Og opsætningsdelen er ikke triviel.
IPeng er mere et supplement mere end det er en erstatning, netop fordi du ikke kan sætte en reciever op med mindre du bruger NET-UDAP eller har controlleren.
Med mindre du er meget vant til at arbejde med ufærdigt software så vil jeg under ingen omstændigheder anbefale dig at gå den vej. Så hellere købe en SB Classic og så styre den med IPeng.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu