|
Musik til køkken |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2012 kl. 19:10 |
Hej folkens!
Jeg står i den situation at jeg inderligt ønsker at få noget musik ud i mit lille københavner-køkken. Jeg har overvejet følgende muligheder 1. Mikropods + forstærker til iPod/iPhone 2. DAB+ radio 3. Internet-radio Jeg hælder umiddelbart mest til 3'eren, da Mikropods-løsningen bliver for dyr (699 kr. x2 + forstærker) samt ulempen ved konstant at skulle tilslutte iPod eller iPhone. Desuden tror jeg ikke helt at DAB (+) holder særligt længe Men internet-radio derimod er vel kommet for at blive. Jeg har læst lidt om Logitechs Squeezebox som virker til at være et fornuftigt køb, men har samtidig læst at den er udgået? Har set den på Elgigantens hjemmeside, men er ikke interesseret i at købe et udgået produkt - hvis det er tilfældet. Hvad har i af inputs/forslag/ideer?
|
|
|
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos
Det virker bare. S3 og S5 er med højtalere. |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Troede, du havde besluttet dig for den Squeesebox/ iHome.
|
|
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har stadig ikk heeeelt besluttet mig :)
Kan sgu ikk finde ud af hvad jeg har brug for! Tror umiddelbart at Squeezebox er det bedste bud, men nu er der kommet en ny model, samt AirPlay i iHome er fristende! Btw; oprettede emnet herinde inden macnyt :) |
|
|
|
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
Og Sonos er lækkert men for dyrt
|
|
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med denne fra Sony: http://www.sony.dk/product/wireless-hoejttalere/sa-ns310
Jeg har købt modellen større NS410 og den spiller bare med airplay |
|
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
Den fra Sony ser også ret fed ud! Problemet er bare, at jeg gerne vil have en AirPlay højttaler der samtidig kan spille internetradio uden at skulle bruge en iOS-enhed.
|
|
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Squeezebox Radio sælges nu under Logitechs andet brand UE (Ultimate Ears) er omdøbt til: UE Smart Radio
Hele opsætningen omkring UE Smart Radio skulle være lidt simplere end Squeezebox, hvor der var mange muligheder for at tilpasse til eget behov. Det mister man så lidt af. Men i dit setup vil jeg tro det er glimrende.
|
|
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, så godt den var blevet omdøbt til andet navn. Men er der nogen forskel udover softwaren mellem de to? For den gamle Squeezebox kan fåes til ca 800 kr og den nye koster 1399 kr. Så vil allerhelst have den gamle medmindre de har opfundet den dybde tallerken med den nye
|
|
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mig bekendt er der ingen forskel, men ellers prøv at søg lidt på deres forum, enten logitechs eller forums.slimdevices.com som også debatterer squeezebox produkterne.
|
|
Smed89
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, det vil jeg da lige prøve. Tak for hjælpen :)
|
|
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var ikke klar over, at der Airplay indbygget i Squeezebox. Fedt nok.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |