recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik til løb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik til løb

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik til løb
    Sendt: 01-Marts-2021 kl. 21:51
Hejsa,

Håber i kan hjælpe, jeg er glad for og løbe og også gerne musik til løbet fra tid til,anden...
Jeg bruger mit løbeur som er et garmin fernix 5plus sammen med mine AirPods Pro.... men må ærlig talt sige at under løb fungere det slet ikke godt... Forbindelse skratter og falder ofte ud.. Er der nogen der har kendskab til,en god afspiller med Bluetooth som kan holde forbindelse under løb og som ikke vejer et ondt ord.. jeg har selv en lækker afspiller som jeg kan bruge sammen med min kablet høre telefoner, men vil også gerne have det trådløse op og køre 🙃🙃 vil helst undgå iPod da de ikke så,fleksible med musik formaterne 

På forhånd tak
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 13:03
Kan anbefale Sony NW-A55, som dog først og fremmest bruges på cykel. 
BT virker perfekt, jeg oplever ingen udfald. Ret god batteritid. Den æder stort set alle formater, kan udvides med SD-kort og er efter min mening også ret god til hjemmeanlægget eller endnu bedre med kablede hovedtelefoner. Måske lige lovlig stor i det til løb (10x5x1 cm, 230 gr.). Heller ikke helt billig.

   
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 20:17
Hvad med et Apple Watch? Der kan du lægge musik på uret og afspille til dine AirPods uden problemer. Du behøver ikke en gang have din iPhone (hvis du har en) med på løbeturen Smile

Redigeret af DanishCanadian - 03-Marts-2021 kl. 20:35
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 13:31
Bruger et Garmin 245 Music - har ingen problemer med forbindelse til mit JBL headset..
- mon ikke det er dine apple head phones der er problemet, og ikke uret?
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 17:23
købte et Garmin 645 music, og havde samme oplevelse som dig - og hundredevis af andre kunder iøvrigt, viste en søgning på nettet. Problemet er Garmin urenes bluetooth forbindelse - de er simpelthen ikke gode nok. 

Jeg har droppet ideen og gået tilbage til at bruge telefonen og mine JayBirds og Sennheisers. Jeg bruger et stramt mavebælte til telefonen, og det har fungeret fint.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu