recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik via NAS til Noxon IRadio 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik via NAS til Noxon IRadio 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Burningpanda Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burningpanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik via NAS til Noxon IRadio 360
    Sendt: 25-Januar-2012 kl. 10:38
Jeg har købt mig en Noxon Iradio 360 og er gået igang med at rippe alle mine cd'er ned på mit NAS, det går fint med at smide det på NAS'en og i starten gik det også fint med, at Noxon'en kunne finde musikken i de Mapper jeg havde lavet til det, men nu er det ligesom der er opstået et maks for, hvor mange foldere Iradioen kan vise, er der nogen herinde der ved om Noxon har et maks?
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 17:55
Intet maks... Brug twonky-serveren hvis den er på nas'en.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 18:57
Hvilken nas har du - har den en medieserver, så du slipper for at se mapper og i stedet ser kunstnere/tracks/albums?
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Burningpanda Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: Vejle
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burningpanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 08:21
Jeg har mig en LinkStation Pro Due fra Buffalo, jeg kan allerede idag se kunstnere/tracks/albums, men der kommer stadig ikke noget nyt med. Nu har jeg hentet den sidste nye opdatering til Noxon, men det hjalp heller ikke noget. Den har media server, men dog ikke Twonky.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:57
Skyldes nok, at du mangler at re-indeksere musiksamlingen efter du har lagt nyt på. Ikke alle medieservere detekterer selv, at der er kommet nye filer til. Så åbn medieserveren i din browser (NAS'ens url efterfulgt af formentlig ':9000' el. lignende - det finder du i manual eller i NAS'ens adm.sider) og sig opdater/rescan.

/kris
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu