|
MusikAfspiller til køkkenet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan vil du e.v.t så få TV i andre rum uden huller til kabler.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
||
Sur røv, men en venlig forespørgsel til udlejer, skader aldrig. Klaus |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Ikke et problem jeg har overvejet, da jeg kun har tv i stuen :)
Det er korrekt, men har lige sagt ja til lejligheden, og udlejer påpejede punktet da vi snakkede om det, netop da det er et punkt udover almindelig lejelovgivning. Så tvivler på, at der gives lov.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
||
Man kan vel altid udbedre skaderne når man flytter derfra igen?
Klaus |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Du har ret, men har lovet manden at lade være, så det holder jeg ved. For ellers var reservehøjttalerne røget i køkkenet.
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
||
Sonos er altid vejen hjem. En Play:1 gør godt i køkkenet. Og så er du også godt på vej til at få Sonos i alle andre rum. Det bliver du glad for.
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
||
og en enkelt sonos play 1 og så er man kørende?
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
||
Ehm, jeg tror stadigvæk du behøver en Bridge, så længe din Play:1 ikke står ved dit internet udstyr. Den nye og kommende opdatering gør dog, at du kan droppe din Bridge. Jeg tror ikke den opdatering er kommet ud endnu? Jeg er med i noget beta hos dem, så følger ikke den alm. opdatering.
Men ellers er det en Bridge indtil videre.. Og så er du godt kørende. Play:1 spiller utrolig godt. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
||
takker for dit svar. må et smut i hfk og høre den.
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Jeg ville også satse på 1'eren til køkkenet. Jeg har lidt forskellige modeller rundt om i huset og hvis 1'eren havde været på markedet da jeg startede, så var min Play:5 ikke blevet købt.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |