|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:39 |
Hej HiFi-godtfolk
Jeg er ved at købe nyt lydanlæg herhjemme. Jeg starter med et stereo setup og bygger op derfra. Fronthøjtalerene bliver XTZ 99.32 og havde egenligt besluttet mig til en Onkyo 606 til at trække dem. Jeg har dog efter længere tids research fundet frem til at udgangseffekten ikke helt er noget at prale af og at hvor den smider de fleste af banen ved surround i film, bliver den overhalet i musik. Da jeg planlægger at bruge min til begge dele ville jeg høre hvad der findes af alternativer. Krav: - Pris 3-4kilo kr. - Gerne lidt højere effekt - God til musik Ved godt det mest optimale ville være en forstærker til hver sin ting, men har ikke plads (læs råd) til at købe begge dele. Så det bedste må være at finde en surroundreceiver der kan beggge dele. Dette er bare lige mine første tanker: Denon 1708 Denon 1709 Yamaha AX763 Hvad siger folk, skal jeg holde mig til Onkyo (måske er den ikke så dårlig til musik enda?) Ellere kender i noget til alternativerne, kom gerne med flere! Redigeret af Hyl.dk - 13-Januar-2009 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
*bump* Er også nysgærring. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en 606 er fin til musik, de andre tre er ikke bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |