|
Musikanlæg til mellem 3-4000 kr |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
årh, de fuppere. Havde overset at det var 70w i 4 ohm. 40w er imo rigeligt, men jo den anden ser lidt bedre ud.
|
|
CilleM
Ny bruger Oprettet: 27-December-2016 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten og mefisto. Hvis jeg nu køber
Pioneer SX-20 200W Stereo Receiver, samt en chromecast audio, hvad anbefaler i så af højtalere? De må gerne være medium størrelse og enten hvide eller i en lidt mørkere træfarve fx teak. Men det er ikke så vigtigt med farven, bare de ikke er alt for store. Højtalerne må også gerne kunne stå i en større bogreol. Tusind tak for jeres hjælp :) Redigeret af CilleM - 29-December-2016 kl. 05:00 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Højttalere der kan stå en reol kan ikke spille højt.
|
|
CilleM
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, så skal de ike stå i bogreolen :)
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har tidligere skrevet at 'I højttalere kan du virkelig spare nogle penge ved at købe brugt.' Så kan du ikke fortælle os om højttalerne må være brugt samt hvilken by du bor i? Der er jo ingen grund til at finde nogle højttalere i den anden ende af landet. Jeg føler også at på et eller andet tidspunkt skal vi spørge dig om integration til et TV? Har du et TV hvor du ønsker at lyden kommer ud fra dit nye anlæg og hvor du også kan Caste TV programmer fra din ChromeCast. For så et det en alm. ChromeCast du skal have. Og det sidste spørgsmål. Hvis højttalerne gerne må være hvide. Skal vi så se om vi kan finde en reveiver i sølv? Hilsen Carsten. |
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske er der forskellige opfattelser af hvad det vil sige at spille højt. Jeg vil mene at er par fornuftige højttalere i en reol kan opfylde de flestes behov. Snakker vi højt som på et diskotek, så skal den selvfølgelig have lidt mere, men der har de færreste jo brug for. Er det til lejlighed eller hus?
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se evt hififreaks.dk, der forhandles Tibo Amp med bluetooth og Triangle gulvhøjttaler, som kan klares for budget.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
CilleM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bor i Aarhus C i en almindelig 2 værelses lejlighed, så det skal ikke lyde som et diskotek :). Og hellere sort end sølv receiver. Jeg regner ikke umiddelbart med at den skal kunne bruges til tv også. Men på tv'et har jeg allerede en cromecast.
Tak for alle svar igen :) |
|
CilleM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal gerne bruge musikanlæget her til nytår, så nu overvejer jeg at købe en af følgende to:
https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-aktive-hoejttalere-triangle-ln01a-aktiv-hoejttaler-p-2266.html https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/dali-zensor-1-ax--tradlos-hojttaler/ Jeg vil sikkert få mere for pengene med en receiver plus højtalere, men med min ikke eksisterende tekniske sans, så er aktive højtalere nok bedre for mig |
|
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så bliver vi altså nødt til at få defineret hvad "spille højt" betyder! I langt de fleste hjem til langt de flestes behov vil et par gode "reol-højtalere" kunne spille fint højt (nok). Jeg tvivler på at Cille skal spille nabolaget op med Metallica. Mon ikke der menes en markant bedre lyd og volumen end hvad hun hører fra sin telefons højtalere? UPDATE: .. og et bud på en billig start hvis det skal være nye: Pæne og spiller i hvert fald et 15 m2 rum fint op.
Redigeret af Henrik K Kristensen - 29-December-2016 kl. 11:20 |
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har lidt ekstra på kistebunden så tag forbi tapeconnection overfor Dokk1. De har nogle ret fede aktive yamaha højtalere. De koster dog 6000
https://tapeconnection.dk/product/yamaha-nx-n500-6522/ |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Billedet viser Hvide Højttalere. Men de er kun på lager i Sort eller Valnød. Hilsen Carsten. |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |