|
My Book live og Appletv2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2012 kl. 16:54 |
Hej allesammen,
Er der nogen der ved om jeg kan få apple tv2 til at finde min My book live - jeg troede lige jeg var smart og kunne slippe for at tænde min Imac, da My booken har indbygget Itunes.. Gode råd modtages Tak
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er du ikke den eneste der tror. Det er eniTunes server din NAS har. Og denne server kan kun du kun fange fra en iTunes klient - som i dette tilfælde der den iTunes du installerer på din PC/Mac.
Men hvis du jailbreaker din ATV2 kan du tilgå en NAS direkte.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
Tak for svaret Kim,
Kan du anbefale et jail b og skal jeg installere noget andet derefter? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Mit ATV2 var jailbreaket da jeg byttet mig til den. Men det var gjort via aTV Flash fra firecore. Den indbyggede afspiller er ganske god, ellers kan man jo altid installere XBMC efterfølgende.
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |