|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() Sendt: 18-Maj-2008 kl. 15:47 |
Har (desværre) købt en netværks Hdd på 500 gb en My book world. opdagede først efter jeg havde købt den at den ikke kunne streame musik,video og andet til min PS3 uden at gå igennem en tændt pc Men den HDD har ikke DLNA så PS3 kan ikke se den, Havde jo håbet på at PS3 bare ville finde den på netværket og så kørte det bare, NOT. Men har så fundet en løsning (håber jeg) hvis jeg nu instalerer twonky på nætværks hdd vil den så kunne bruges uden at skulle have en pc tændt til at streame mine videoer musik osv. MEN hvordan gør jeg det er der en der har en HOW TO GUIDE
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
På denne side er der instruktioner til installation. Det lader dog til, at din NAS ikke er på listen over understøttede NAS'er...
Ydermere vil der stadig være det problem, at din PS3 kræver en DLNA-kompatibel server... Men man skal aldrig sige aldrig, og det vil da altid være forsøget værd ![]() Find evt. ud af hvilken processor, der sidder i din NAS, og kig så efter den installationspakke, som passer bedst muligt ![]() Der er stadig den mulighed, at der vitterlig findes én her i forummet, som har prøvet det ![]() Venligst Søren Edit: Glemte lige linket ![]() http://www.twonkyvision.com/Download/TwonkyMedia/TM4Technici ans.html Redigeret af Breddam - 18-Maj-2008 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
er bare totalt blank mht. at skulle installere noget på en nas har læst lidt på nettet og det burde virke med ps3 hvis man inst. twonky på my book Redigeret af akneboy - 18-Maj-2008 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Hejsa akneboy
Prøv at kigge her, det skal dog siges at det ikke er lige til, men burde kunne lade sig gøre. Link til mybook forum Du skal dog lave en del fodarbejde. Redigeret af dkduck - 18-Maj-2008 kl. 17:45 |
|
MVH
Erik M M >> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja tak, det ser lidt besværligt ud at få det til at spille tror lige jeg læser det igennem en 24-25 gange inden jeg kaster mig ud i det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |