|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() Sendt: 05-Februar-2007 kl. 17:15 |
Hejsa,
Har postet et lille program på hifi4all, der giver adgang til DR's net TV del på mediecentre såsom MCE, Vista og Meedio. Programmet kan hentes her. Der er ingen garantier for at programmet virker i al evighed, men måske andre også kunne have glæde af det. Support (omend sparsom) ydes på hifi4all.dk Redigeret af NikolajC - 05-Februar-2007 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Virker det med powercinema 5
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Det er nok nemmest at svare på hvis du lige prøver. Scriptet er fuldstændig inert såfremt du kører det i sin egen folder.
|
|
![]() |
|
jnjlc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Nikolaj Har lige hentet dine scripts, de sparker godt nok r.. Superflot. |
|
Mange hilsener
Jesper Nielsen |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Kanon script Nikolaj, Så skal det ses genudsendelser ;o) |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har også prøvet my DRTV og nu er ungerne begyndt at se alle børneudsendelserne derinde. Kanonflot lavet ;-) Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hej Har du / i en mere udførlig opskrift. Når jeg kører scriptet får jeg, efter noget tid hvor den har hentet nogle bib., en script fejl? Går ud fra at ZIP filen skal pakkes ud i en mappen som man laver fx. på skrivebordet, og man så kører scriptet ved at dobbeltklikke.. ?? Hvordan bliver den så integreret i MCE (Vista)?? Skal scriptes startes på en speciel måde eller via et specielt program? Måske jeg laver en fejl 40??
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Får også en script fejl - uanset hvilken af mine systemer jeg kører den på Line: 189
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Fejlen skyldes, at der findes en SKUM-udsendelse med anførselstegn i strengen (der står "sne" - det kan VB Script ikke lide, da denne streng skal danne et filnavn). Jeg har rettet fejlen ved at tilføje følgende linie: intShowName = Replace(intShowName, """", "'") i linien efter intShowName = Replace(intShowName, "Æ", "Æ") (i filen myDRTV.vbs)
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
tak - har rettet - nu virker det :-)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det. Har opdateret scriptet med ovenstående ændring. Rart at høre at folk finder det brugbart :) Har i øvrigt oprettet en blog til formålet her. Har tilhørende RSS feed osv. Redigeret af NikolajC - 28-Februar-2007 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Nogen der har erfaringer med at få dette til at spille på xbox1 med XBMC?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |