|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() Sendt: 31-Januar-2010 kl. 21:49 |
Jeg har valgt at oprette en ny tråd her inde, hvis nogen skulle genkende mig her fra tidligere, så ved i hvorfor
![]() Men velkommende til mit Setup, jeg er forholdvis ung bruger her inde sammenlignet med de fleste andre (17 år). Billede: Infocus x9 Lissau Plano kontrast gråt lærred PS3 slim til Blueray og gaming ![]() Min lyd består af jamo, nad, og B&W. ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Det kunne være fedt med nogle billeder tættere på højtalerne og i det hele taget bare nogle flere billeder. Men det ser rigtig fedt ud :D
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
hov ups.
jeg ved da ikke hvad der er sket her , men jeg har en rigtig tråd et andet sted hehe. her er linket, sorry : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75038&PID=756887#756887 det er min endelig tråd, jeg må have oprettet den der ved en fejl
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |