|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Sorry Brian, det er udelukkende for at ikke forvirrer mere end højst nødvendigt. Det er forvirrerende nok i forvejen med et Media Center
![]() |
|
![]() |
|
fnuggie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hejsa Jeg fik jo deamon tool til at virke tidligere, med mit "gamle" XP media center. Nu er jeg ved at køre min main Vista PC op som movie server, og min "nye" vista media cenetr op som client, men på dem kan jeg ikke få deamon tool til at mount the film. Det er også ene nyere version af deamon tool så det kan jo være det skal gøres lidt anderledes. Det er Pro version 4.10.0215, men det ser ikke ud til at der sker noget og hvilken fil skal jeg have my movies til at åbne dtpro.exe eller dtproagent.exe???? Eller skal jeg installere en anden version af deamon tool på mine vista maskiner??? |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
fnuggie: Det burde være ret ligetil, pr. default install af Daemon Tools 4.10 standard version, der skal du vælge: C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe Og så skal du højreklikke på ikonet og vælge "Options" og disable security mode. Du skal bruge en Daemon Tools Lite 4.11. Det ser ud til ud fra dette at Daemon Tools Pro Basic som eneste app ikke understøtter command line. Jeg vil anbefale at bruge Lite versionen. http://www.disc-soft.com/faq#faq01 Redigeret af Binnerup - 23-December-2007 kl. 23:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |