recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My Movies 2.10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMy Movies 2.10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Emne: My Movies 2.10
    Sendt: 05-November-2006 kl. 20:05

Hejsa,

Da jeg ved der er flere danske brugere af "My Movies" der deltager i forum'et her, så tillader jeg mig at oprette et indlæg for at gøre opmærksom på en ny version 2.10 af "My Movies", og håber at reklame for et ikke kommercielt produkt accepteres. Versionen er ikke officielt udgivet endnu, og bliver det først om nogle dage - danske brugere får dog allerede nu mulighed for at downloade den.

Ud over flere generelle forbedringer, så indeholder version 2.10 nogle specielle funktionaliteter rettet direkte mod danske brugere:

- En aftale med PlayNordic (FilmTrailer.com) har gjort det muligt at putte danske trailere i "Internet Trailere" sektionen, hvorfra det er muligt at se trailere aktuelt og kommende i biografen, samt aktuelt og kommende på DVD, samt generelt søge efter trailere. Danske udgivelser er selvfølgelig med, og alle udenlandske film vises med danske undertekster.

- Børnesikrings funktionen giver nu mulighed for at angive film ratings i det danske system med A, 7, 11, 15, og billederne af de danske symboler vises nu i programmet i stedet for de amerikanske MPAA ratings.

Derudover er programmet stadig fuldt oversat til dansk, og giver mulighed for at indexere film med danske data via. DVD-venner.dk.

Derudover er der nogle generelle forbedringer i denne version, som alle brugere generelt kan nyde godt af:

- Support for Windows Vista Media Center, og med tilpasset grafisk brugerflade til Vista når programmet installeres herpå. Programmet er stadig fuldt funktionsdygtig på Media Center 2005, og har herpå stadig en brugerflade der passer hertil.

- Support for brug af Transcode 360 (http://www.runtime360.com) direkte fra "My Movies" at streame DVD'ere (Movie Only), DivX, Xvid eller andre formater som Xbox 360'eren som extender ikke allerede understøtter. For at benytte denne mulighed installeres Transcode 360, og "My Movies" opfanger automatisk dette og giver "Se stream" funktionen på extendere.

My Movies 2.10 er tilgængelig her:

http://www.mymovies.name/media/7eb0c0bd-1a63-4af8-a89c-48a5e 27c71ec-My%20Movies%20-%20Rel.%202.10.msi

Bemærk at det er helt i orden at oprette dansk sprogede indlæg på forum'et på http://www.mymovies.name, og generelt debattere på dansk. Jeg deltager selvfølgelig også selv generelt på dette forum, og I er velkomne til at stille spørgsmål og/eller komme med feedback her også.

Jeg arbejder generelt på flere ting der gerne skulle gøre programmet specielt interessant for danske brugere, og ved at gå ned på en tre dages arbejdsuge på mit daglige job skulle der gerne blive mulighed for at forbedre produktet endnu mere i fremtiden, både for danske brugere og helt generelt.

Mvh

Brian Binnerup
My Movies Udvikler

Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2006 kl. 21:54