recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My movies filmsamling på NAS hvilken afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

My movies filmsamling på NAS hvilken afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gunni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: My movies filmsamling på NAS hvilken afspiller
    Sendt: 15-Marts-2012 kl. 16:12
Jeg har hele min filmsamling liggende på en NAS 99% i Video_ts mapper og enkelte i MKV, bruger så en HTPC til at afspille med, jeg bruger her WMC med My movies Collection manager  til at organisere og lægge mine film ind..

Jeg skal så bruge en Afspiller til børneværelset som kan læse disse filer men gider ikke have en HTPC der inde, så er ude efter WD TV, boxee box eller i den stil...

Er der nogle af dem der kan afspille fra Video_ts mapper og er der eventuelt nogle af dem der kan bruge de samme data (cover, beskrivelser) som My movies allerede har lagt i hver mappe?
My movies lægger adskillige XML og Jpeg filer i hver mappe...
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 22:58
Ja alle Dune afspillere kan køre med Mymovies
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 12:23
Den lille Dune TV 101 skulle også understøtte disse plugins, så det var måske værd at se på.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 14:01
Ja og til en pris på 650 er det et rigtig godt alternativ
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 21:10
Min jailbreakede ATV2 klarer også dette fint med Mymovies og XBMC EDEN...
Til top
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 21:06
Jeg syntes ikke rigtig jeg kan få adgang til mymovies server på min appletv2 via xmbc har det noget point hos mymovie at gøre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu