|
My movies filmsamling på NAS hvilken afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gunni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2012 kl. 16:12 |
Jeg har hele min filmsamling liggende på en NAS 99% i Video_ts mapper og enkelte i MKV, bruger så en HTPC til at afspille med, jeg bruger her WMC med My movies Collection manager til at organisere og lægge mine film ind..
Jeg skal så bruge en Afspiller til børneværelset som kan læse disse filer men gider ikke have en HTPC der inde, så er ude efter WD TV, boxee box eller i den stil... Er der nogle af dem der kan afspille fra Video_ts mapper og er der eventuelt nogle af dem der kan bruge de samme data (cover, beskrivelser) som My movies allerede har lagt i hver mappe? My movies lægger adskillige XML og Jpeg filer i hver mappe... |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja alle Dune afspillere kan køre med Mymovies
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den lille Dune TV 101 skulle også understøtte disse plugins, så det var måske værd at se på.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Ja og til en pris på 650 er det et rigtig godt alternativ
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Min jailbreakede ATV2 klarer også dette fint med Mymovies og XBMC EDEN...
|
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Jeg syntes ikke rigtig jeg kan få adgang til mymovies server på min appletv2 via xmbc har det noget point hos mymovie at gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |