|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() Sendt: 20-Februar-2007 kl. 16:06 |
Hejsa, Da jeg ved der er flere brugere af mit "My Movies" add-on program til Microsoft Media Center ville jeg lige poste en nyhed herinde. Via. en aftale med DVD-venner.dk om køb af en fuld kopi af deres database er der nu kommet en rigtig god mængde danske data i programmets egen meta-data Webservice. Jeg håber at så mange brugere som muligt nu vil indeksere deres DVD samling i programmet samt deltage i at forbedre de data der er mangler, og dermed optjene "Contribution Points" til den pt. kørende konkurrence: http://www.mymovies.name/competition.aspx Det nye tiltag skulle gerne betyde at danske brugere vil få en rigtig god og nem oplevelse med at indeksere deres DVD'ere. Bemærk at Collection Management programmet ikke kræver Microsoft Media Center, men blot en hvilken som helst XP eller Vista. Mvh Brian Binnerup Redigeret af Binnerup - 20-Februar-2007 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
janLOOK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |