recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - My Movies på Dune
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

My Movies på Dune

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Yadis er det hurtigste af hvad jeg har prøvet. Men har bestilt en SSD"OCZ Vertex 2 60GB" hjem til test af både Yadis og DFI, hvor jeg så vil ligge databaserne lokal på dunen i stedet for NAS'en.  Er spændt på om 
Mmin erfaring er at MyMovies er hurtigere end yaDIS, altså i navigering i selve programmet. Jeg fik ikke DFI til at fungere i går. Den hentede slet ikke info og covers når jeg importerede filmene, og så skulle jeg gøre det manuelt på hver enkelt film, hvor selve downloaden af covers tog en krig. Jeg havde lidt net-problemer i går, så håber det har været grunden. Det skal prøves igen en anden gang.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Yadis er det hurtigste af hvad jeg har prøvet. Men har bestilt en SSD"OCZ Vertex 2 60GB" hjem til test af både Yadis og DFI, hvor jeg så vil ligge databaserne lokal på dunen i stedet for NAS'en.  Er spændt på om 
Mmin erfaring er at MyMovies er hurtigere end yaDIS, altså i navigering i selve programmet. Jeg fik ikke DFI til at fungere i går. Den hentede slet ikke info og covers når jeg importerede filmene, og så skulle jeg gøre det manuelt på hver enkelt film, hvor selve downloaden af covers tog en krig. Jeg havde lidt net-problemer i går, så håber det har været grunden. Det skal prøves igen en anden gang.
Umeldbart er der ikke issues med forbindelsen til Thetvdb.com. Scrapper delen er kun lidt dårligere end i Yadis, men hvis du skriver årstal i enden af mappe navnet samt det engelske navn for filmene, så finder den stortset det hele.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:45
Har et problem med Yadis, den husker ikke hvor jeg forlod filmen "trykker stop" , når jeg går ud af filmen. nogen idéer`?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:52

Har et problem med Yadis, den husker ikke hvor jeg forlod filmen "trykker stop" , når jeg går ud af filmen. nogen idéer`?

Er det ikke din medieafspiller der skal lave resume.
SVP03
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Hmm via DFI kan den sagtens forsætte men ikke via Yadis, kan det tænkes at den skal ligge lokalt på medieafspilleren for at det fungerer?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 08:54

Hmm via DFI kan den sagtens forsætte men ikke via Yadis, kan det tænkes at den skal ligge lokalt på medieafspilleren for at det fungerer?

Mit yaDIS katalog ligger på min NAS og jeg kan godt fortsætte afspilningen efter stop.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af perkjaer perkjaer skrev:

Mit yaDIS katalog ligger på min NAS og jeg kan godt fortsætte afspilningen efter stop.
Ahh jeg tror jeg ved hvorfor, har din dune bruger adgang til at skrive på dit nas.? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:35

Ahh jeg tror jeg ved hvorfor, har din dune bruger adgang til at skrive på dit nas.? 
Skulle den ikke gøre det på den HDD der sidder i Dune eller den USB man smider i. ?
SVP03
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 09:50

Skulle den ikke gøre det på den HDD der sidder i Dune eller den USB man smider i. ?
Dunno, jeg har et SD kort i.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 20:15
hmm. Dune brugeren havde allerede Skriverettigheder :S
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lystrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 20:30
Resume funktionen , er det ikke det man bruger System Storage til? 

Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 20:55

hmm. Dune brugeren havde allerede Skriverettigheder :S
Jeg har lige haft et problem med mine access rights. Min bruger jeg brugte til MyMovies og Dune osv havde læse og skriverettigheder, men ejeren af de fleste af mine mapper var min admin bruger, da det var den jeg brugte til at overføre filmene. Når ejeren står til admin kan andre brugere end admin ikke redigere dem.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu