|
My Movies på Dune |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Mmin erfaring er at MyMovies er hurtigere end yaDIS, altså i navigering i selve programmet. Jeg fik ikke DFI til at fungere i går. Den hentede slet ikke info og covers når jeg importerede filmene, og så skulle jeg gøre det manuelt på hver enkelt film, hvor selve downloaden af covers tog en krig. Jeg havde lidt net-problemer i går, så håber det har været grunden. Det skal prøves igen en anden gang.
|
||||||
![]() |
||||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||||
Umeldbart er der ikke issues med forbindelsen til Thetvdb.com. Scrapper delen er kun lidt dårligere end i Yadis, men hvis du skriver årstal i enden af mappe navnet samt det engelske navn for filmene, så finder den stortset det hele.
|
||||||
![]() |
||||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|||||
Har et problem med Yadis, den husker ikke hvor jeg forlod filmen "trykker stop" , når jeg går ud af filmen. nogen idéer`?
|
||||||
![]() |
||||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|||||
Er det ikke din medieafspiller der skal lave resume. |
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Hmm via DFI kan den sagtens forsætte men ikke via Yadis, kan det tænkes at den skal ligge lokalt på medieafspilleren for at det fungerer?
|
||||||
![]() |
||||||
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
|||||
Mit yaDIS katalog ligger på min NAS og jeg kan godt fortsætte afspilningen efter stop.
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Ahh jeg tror jeg ved hvorfor, har din dune bruger adgang til at skrive på dit nas.?
|
||||||
![]() |
||||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|||||
|
||||||
SVP03
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Dunno, jeg har et SD kort i.
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
hmm. Dune brugeren havde allerede Skriverettigheder :S
|
||||||
![]() |
||||||
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
|||||
Resume funktionen , er det ikke det man bruger System Storage til?
|
||||||
![]() |
||||||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|||||
Jeg har lige haft et problem med mine access rights. Min bruger jeg brugte til MyMovies og Dune osv havde læse og skriverettigheder, men ejeren af de fleste af mine mapper var min admin bruger, da det var den jeg brugte til at overføre filmene. Når ejeren står til admin kan andre brugere end admin ikke redigere dem.
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |