|
My Retro Gaming House |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig i at deres fjernbetjening føles af en helt anden kvalitet - De få gange jeg har været i nærheden af en har jeg bare altid været i tvivl om hvordan jeg brugte den, så har altid lignet "bambi på glat is". Jeg har en Amige 500 og et par Commodore 64. Desværre er det ikke dem fra jeg var barn, men nogle jeg har fundet de senere år. På ønskelisten står der en Commodore 128D og en Amiga 2000 som var et af mine hede ønsker dengang. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan en havde jeg også, eller i hvert fald en med tilsvarende udseende. Tastaturet havde jeg svært ved at give slip på, så det brugte jeg på alle efterfølgende computere, indtil jeg fik et æbletastatur mange år senere. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor er dit joystick? Klaus
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |