recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies automount ISO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies automount ISO

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér centric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MyMovies automount ISO
    Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 19:05

Hej

Jeg har opdateret til Win8 og har geninstalleret Media Center, MyMovies 4, Virtual CloneDrive og Total Media Theater. Jeg kan fint mounte filmene i ISO-format manuelt, hvorefter Total Media Theater automatisk afspiller filmen. Men jeg har glemt hvordan man indstiller MyMovies til at bruge Virtual CloneDrive til automatisk at mounte filmene valgt via MyMoveis plug-in til Media Center.

Kan en af jer hjælpe mig?

Til top
gut guy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2006
Sted: Farsø
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gut guy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 19:46
er lige med på en kikker, har samme problem
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 20:13
Se denne tråd på Mymovies hvor der henvises til en workaround
;o)
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér centric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af espersen espersen skrev:

Se denne tråd på Mymovies hvor der henvises til en workaround

Jeg må overse løsningen. Kan du være mere specifik omkring hvilket indlæg du henviser til. Jeg kan ikke finde det. Jeg bruger en 32 bit opsætning.

Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 21:25
er det ikke bare at indstille stien til den enkelte fil/mappe i collection management og så indstille hvilke afspillere der skal afspille hvad i collection management->indstillinger->externe afspillere?
Til top
gut guy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gut guy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 20:15

nu ved jeg godt det er uhøfligt at bryde ind i tråden, men aligevel:

jeg kan kun vælge mediecenter som afspiller hvilken afspiller bruger i andre til afspildning af iso og ts filerne?
købe eller free download
hilsen poul nielsen
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 06:57

alle mine DVD ligger i folder structure, ellers kan jeg ikke vælge andet end windows media center til DVD'er. Blu Rays ligger som iso.

Jeg bruger TMT5 - det er det jeg synes der har den bedste integration med windows media center, men jeg har tidligere brugt PowerDVD
Til top
gut guy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gut guy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 09:27
okay det vil jeg se på. så går jeg på jagt efter tmt5 det billigste sted
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér centric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

er det ikke bare at indstille stien til den enkelte fil/mappe i collection management og så indstille hvilke afspillere der skal afspille hvad i collection management->indstillinger->externe afspillere?

Nej desværre. Under Bluray image files (img, etc.)kan man kun vælge Windows Mediacenter default.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu