|
MyMovies automount ISO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 19:05 |
Hej Jeg har opdateret til Win8 og har geninstalleret Media Center, MyMovies 4, Virtual CloneDrive og Total Media Theater. Jeg kan fint mounte filmene i ISO-format manuelt, hvorefter Total Media Theater automatisk afspiller filmen. Men jeg har glemt hvordan man indstiller MyMovies til at bruge Virtual CloneDrive til automatisk at mounte filmene valgt via MyMoveis plug-in til Media Center. Kan en af jer hjælpe mig? |
|
![]() |
|
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er lige med på en kikker, har samme problem
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Se denne tråd på Mymovies hvor der henvises til en workaround
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Jeg må overse løsningen. Kan du være mere specifik omkring hvilket indlæg du henviser til. Jeg kan ikke finde det. Jeg bruger en 32 bit opsætning. |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
er det ikke bare at indstille stien til den enkelte fil/mappe i collection management og så indstille hvilke afspillere der skal afspille hvad i collection management->indstillinger->externe afspillere?
|
|
![]() |
|
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
nu ved jeg godt det er uhøfligt at bryde ind i tråden, men aligevel: jeg kan kun vælge mediecenter som afspiller hvilken afspiller bruger i andre til afspildning af iso og ts filerne? købe eller free download hilsen poul nielsen
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
alle mine DVD ligger i folder structure, ellers kan jeg ikke vælge andet end windows media center til DVD'er. Blu Rays ligger som iso. Jeg bruger TMT5 - det er det jeg synes der har den bedste integration med windows media center, men jeg har tidligere brugt PowerDVD |
|
![]() |
|
okay det vil jeg se på. så går jeg på jagt efter tmt5 det billigste sted
|
|
![]() |
|
Nej desværre. Under Bluray image files (img, etc.)kan man kun vælge Windows Mediacenter default. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |