|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hilmer007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 24-Juni-2009 kl. 19:55 |
Hej allesammen, Har lige installeret mymovies Server/client version på min Vista og client versionen på min anden vista maskine. Problemet er så at mymovies på clienten, ikke kan koble på serveren. collection manageren på clienten kan sagtens? Udsnit af log fil " 24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Remoting_RegistrerEvents.Hilmer.DefaultThread - Registred.
Nogen der har mødt problemet?
På forhånd tak
Hilmer 007 |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
![]() |
|
Hilmer007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jepp, flere gange med succes, men ikke denne gang. Eller dvs. Hvis jeg opdaterer mymovies efter time-outen, så kommer den. Men jeg kan ikke tilgå MyMovies fra VMC menuen, og selvom jeg nulstiller Menu program tilgang under indstillinger i collecion manageren så blir jeg ikke spurgt hvordan jeg vil tilgå MyMovies når jeg genstarter VMC. Det er som om VMC og MyMovies har "kommunikations" problemer. Selv efter afinstallation af mymovies og reinstall. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, tror det at den timer out måske er et netværksproblem, har tilsyneladende nogle problemer med at holde fast i forbindelsen. Men det med tilgang til MyMovies, det driller mig altså noget.. |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Det lyder som et netværksproblem. Jeg kan ikke umiddelbart give dig en løsning, problemet er i kommunikationen til database serveren. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er med sikkerhed et netværksproblem, har installeret server/client version på client, og ladet den tilgå en lokal database, og så er der ingen problemer. Derefter lod jeg den normale server del tilgå databasen på den gamle client, hvilket virkede uden problemer.. Så problemet er tilsyneladende kun den ene vej på netværket, eller på netværksopsætningen på den normale server..
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |