recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies connect problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMyMovies connect problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hilmer007 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: MyMovies connect problem
    Sendt: 24-Juni-2009 kl. 19:55

Hej allesammen,

Har lige installeret mymovies Server/client version på min Vista og client versionen på min anden vista maskine. Problemet er så at mymovies på clienten, ikke kan koble på serveren. collection manageren på clienten kan sagtens?

Udsnit af log fil "

24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Remoting_RegistrerEvents.Hilmer.DefaultThread - Registred.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch.Hilmer.DefaultThread - Machine name read as 'blank'.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch.Hilmer.DefaultThread - Ensuring default user settings.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch.Hilmer.DefaultThread - Checking start menu link.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch.Hilmer.DefaultThread - Finished checking start menu link.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch.Hilmer.DefaultThread - Server Found.
24-06-2009 19:35:10 - AddIn.Launch- Open objConn
24-06-2009 19:35:24 - Common.GetDatabaseVersion - objConn could not be opened, returning -1, 'Timeout er udløbet. Timeoutperioden udløb, før handlingen blev fuldført, eller serveren svarer ikke.'
24-06-2009 19:35:24 - Database version could not be read. Ending

Nogen der har mødt problemet?

På forhånd tak

Hilmer 007

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 21:12
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Hejsa,

Har du fulgt denne:

http://www.mymovies.dk/documentation/wiki.aspx?Page=Multi%20 Zone

Jepp, flere gange med succes, men ikke denne gang.

Eller dvs. Hvis jeg opdaterer mymovies efter time-outen, så kommer den.

Men jeg kan ikke tilgå MyMovies fra VMC menuen, og selvom jeg nulstiller Menu program tilgang under indstillinger i collecion manageren så blir jeg ikke spurgt hvordan jeg vil tilgå MyMovies når jeg genstarter VMC.

Det er som om VMC og MyMovies har "kommunikations" problemer. Selv efter afinstallation af mymovies og reinstall.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 21:39

Hmm, tror det at den timer out måske er et netværksproblem, har tilsyneladende nogle problemer med at holde fast i forbindelsen.

Men det med tilgang til MyMovies, det driller mig altså noget..

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 22:15

Det lyder som et netværksproblem.

Jeg kan ikke umiddelbart give dig en løsning, problemet er i kommunikationen til database serveren.

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 10:09
Det er med sikkerhed et netværksproblem, har installeret server/client version på client, og ladet den tilgå en lokal database, og så er der ingen problemer. Derefter lod jeg den normale server del tilgå databasen på den gamle client, hvilket virkede uden problemer.. Så problemet er tilsyneladende kun den ene vej på netværket, eller på netværksopsætningen på den normale server..   
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu