|
MyMovies på Popcorn A-300 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2012 kl. 23:14 |
kort og godt...
Er det muligt at bruge MyMovies sammen med Popcorn A-300 ?
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep
![]() Redigeret af Hanzoy - 31-August-2012 kl. 13:33 |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Nice dejligt at høre... jeg har brugt mymovies før dog kun til jeg kunne holde styr på mit dvd katalog osv for en del år siden... kan nogen fortælle mig om det er sådan jeg kan sidde og se på min tab eller android mobil hvad jeg har på mymovies og så starte den på popcorn hour a300 med programmet ?
|
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
Ja du kan godt se din film på tap og android mobil.
jeg bruge slev min ipad og htc med my movies, så finder du den film du vil se og trykke afspil. Androide mobil Redigeret af Krusty the Clow - 31-August-2012 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
bare for at være sikker på jeg forstår dig ret... jeg har en film på min popcorn a300, den har jeg lagt ind i Mymovies, når jeg vælger den i Mymovies på min android phone, så starter filmen med at spille på popcorn a300 på tvet ??? hvis det er rigtig forstået ? er det så besværligt at sætte op sådan ?
|
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
nu har jeg ikke en
popcorn a300 men en Dune play
1: gå til indstilling på din mobil tryk fjernbetjening 2: tryk konfiguration og tryk tilføj afspiller 3: ved Navn kan du skive popcorn a300 eller stuen (jeg skav Dune play) IP adresse er den adresse din popcorn a300 har. 4: tryk tilføj så skille det virke har du lavet en gem af meta data i my movies på din pc? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |