|
MyMovies spørgsmål |
Besvar | Side <1234 64> |
Forfatter | ||
jonaspoulsen1
Bruger Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for svaret
|
||
Mlarsen
Bruger Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men kommer der ikke en ny opdateret version af MyMovies til Windows 7, som kan vise de "rigtige" media center sider. MyMovies ser lige nu lidt ud som om at det stadig hører til det første Windows MCE. Ellers fantastisk program... |
||
vacDK
Super bruger Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mener du baggrunden ? knapperne ? eller kodningen ? |
||
h8red
Super bruger Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er HTML, så derfor det lidt mere uddateret look. Måske der kommer en MCML version, hvem ved. Jeg har selv brugt mymovies altid, men er nu skiftet til media browser.
|
||
Mlarsen
Bruger Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er vistnok MCML det hedder, hvor siderne ligner de andre media center sider, de ser lidt mere friske og nye ud og virker hurtigere når man klikker på dem...
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til Binnerup. Når jeg tilføjer data til en film og der så er 2 forskellige tider på den. For eksempel hvis der er en bio version og en direc cut på den samme. Hvad skal jeg så skrive af spilletid? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Harder
Bruger Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også et spørgsmål: Jeg har lavet et image af min harddisk. Men når jeg så indlæser det igen på et tidspunkt, så vil mine data jo naturligt forsvinde fra Mymovies. Hvordan kan jeg sætte det op, så data om film lagres et andet sted eller skal jeg lave et Sql server export og så importere igen senere? |
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
C_Bak
Bruger Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mymovies gemmer data´ene i den folder hvor hver enkelt film ligger, så du burde have alle dine data efter du lægger dit image ind.(jeg går ud fra det kun er OS osv. du har backup af) |
||
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der andre end mig, som ikke kan opdatere eller lægge nye film ind i my movies?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har desværre været nødvendigt at skifte IP på serveren, da den skulle have tilføjet flere IP numre, som krævede at vi fik en anden serie. Det betyder at der vil gå nogle timer før DNS serverne rundt omkring bliver opdateret. |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, men det er jeg da glad for. For så er det ikke hos mig der er fejl på. Takker. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Harder
Bruger Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu ved jeg godt, at vi har Binnerup med på banen, men alligevel: Hvad er bedst til win7: MyMovies eller Media Browser ?(http://www.mediabrowser.tv/ |
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
Besvar | Side <1234 64> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |