|
MyMovies spørgsmål |
Besvar | Side <1 61626364> |
Forfatter | ||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uhh, du nærmer dig de 2.000 titler. Jeg mener at huske, da du fik din titel nummer 1.000, det var vist Ringenes Herre-boksen. ;)
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det nærmer sig. Men er begyndt, at gå noget længere tid imellem filmene. Jeg kan ikke selv huske, da jeg kom forbi de 1000.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du magter at rende igennem det engelske Flemming, så kan du evt. se her i forhold til iOS:
http://kb.mymovies.dk/KnowledgebaseArticle50096.aspx
Generelt, så tæller iOS hvad der aktuelt er på skærmen, og når du har box sets der er "nested" (under hinanden), så tæller kun hovedtitlen - du kan rette i hvordan box set vises i indstillingerne. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må jeg lige se igennem i morgen. (Konen kalder).Der kommer nok flere spørgsmål i morgen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm. Jeg har 4.292 titler ifølge desktop-udgaven.
Med alle de point du har, Flemming, så regnede jeg godt nok med at du havde flere titler |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
I forhold til point, så er de inkl. Mine dvd også. Men de er fjernet igen fra my movies. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ændrede det i indstillinger på iOS, og nu hedder det så 1941/1950. Så er da noget tættere på. Men alligevel, så er det underligt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er en årsag - hvis du skriver til support@mymovies.dk, så kan jeg se hvor mange titler der er på din konto....
Mit bud er at det er fordi du godt nok måske har ændret så den ikke samler boks sæt, men at du så ikke har valgt at vise hovedtitlen - Windows tæller dem alle, så en boks med to film tæller som tre - hovedtitlen, og de to undertitler. |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var inde i iOS appen, og der trykkede jeg på mit billede, og der står, at jeg har 1949 titler. Så det er da ret tæt efterhånden.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Binnerup
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, de 1949 er det samme som det vi kan se i så fald...
Hvis Windows tæller 1950 må det være fordi du har en "offline" (ikke bidraget titel).
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, den må bare blive der så. Gider ikke rigtigt, at gå dem alle efter.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der skulle vel ikke være en indstilling på pc, hvor jeg kan søge efter en film, som ikke er bidraget? Offline?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | Side <1 61626364> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |