OleRas skrev:
Hej
For en halv snes dage side købte jeg et Squeezebox system, med 4 enheder, og det fungerer fint, når det altså fungerer.
Jeg oplever at enhederne meget ofte er offline, og at det så ikke er muligt at etablere forbindelse til serveren mysqueezebox.com. - Med næsten 100 % sikkerhed så er radioerne offline om morgenen når jeg fra sengen rækker armen ud og tænder for radioen, og det er selvfølgelig ikke til at leve med, men inden jeg begynder at brokke mig, vil jeg lige høre om der er andre der oplever samme problemer med at omhandlede server er 'nede' i tide og utide ? (jeg ved den var nede for et par dage siden det meste af dagen).
Skal lige bemærke at når det kører over den server jeg har på min PC er der ingen problemer, men jeg har ikke lyst til at ha' min PC kørende døgnet rundt, og slet ikke når Logitech tilbyder en server ude på nettet.
Andre som oplever samme problem ?.
Jeg har i flere år brugt nogle Terratec Noxon2 streamere, og dem oplevede jeg aldrig problemer med, så det kan altså virke.
|
Jeg har set det samme over de sidste par dage, men det lader til at være relateret til lanceringen af Squeezebox Touch og den nye Squeezebox Server 7.5.0. Det har lagt et heftigt load på deres servere. Her til aften ser det ud til at køre lidt bedre, dog stadig med lidt "huller" ind i mellem.
/Mark