recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mysqueezebox.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mysqueezebox.com

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjoscar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mysqueezebox.com
    Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:06
Hej

Er der andre end mig der har problemer med at logge på mysqueezebox.com
og 
er der en anden måde at høre internetradio på end via mysqueezebox.com (jeg har ikke lms kørene på nogen pc)

har 1 squeezebox touch og 1 radio

Redigeret af cjoscar - 22-Oktober-2012 kl. 20:07
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:17
Ja jeg har samme problem.
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:18
Næh... Det spiller fint fra spotify lige nu hos mig, gennem mysqueezebox
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjoscar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:53
Ja det spiller også her igen
Til top
Mring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 17:21
Tager lige denne tråd op igen.
Det ser ud til der stadig er store problemer med at logge på mysqueezebox.com. Min afspillere (touch og radio) kan ikke connecte til mysqueezebox. 
Er der flere der har samme problemer?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 17:43
Ja jeg kan heller ikke på min radio i øjeblikket
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 19:01
som de skriver på twitter https://twitter.com/mysqueezebox
er der problemer
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 12:44
Æv... samme problem her også...
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 12:52
Også her kan ikke komme på wimp og favoritter. Har kortvarigt oplevet dette tidligere men ikke i samme omfang som nu.

Er de allerede ved at lukke ned....?
/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Parabolen Parabolen skrev:

Også her kan ikke komme på wimp og favoritter. Har kortvarigt oplevet dette tidligere men ikke i samme omfang som nu.

Er de allerede ved at lukke ned....?

Du håber jeg ikke. Synes det er svært at finde et alternativ. Sonos ligger nok tættest på, men det er stadig ikke det samme
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 14:41
Her har det kørt fint i dag, så lad os håbe problemerne er overståede (for nu...).
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 15:18
Det har kun kørt her via min synology, hvis jeg slukker den og prøver at logge på mysqueezebox.com vil min radio stadig ikke .

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu