|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Annoncør, er en virksomhed, der ikke har indflydelse på det redaktionelle indhold.
Alt andet må man nok betegne som enten interessehavere eller sponsore. Men skal vi nu ikke allesammen vente på Rasmus's svar, og så lade recordere.dk være recordere.dk, og flatpanels.dk være flatpanels.dk. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
dk01888 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Så langt så godt, mysteriet har fået mange forklaringer med på vejen, men er endnu ikke opklaret, måske en sag for Frost. Eller Lars Bugge som jo skriver bøger om konspirations teorier, eller måske kunne man få inspiration til en ny bog vil at læse om dette mysterie. Nu er fælleskøbet på recorder.dk stoppet, ligesom muligeheden for at erhverve sig et XD1 på flatpanels.dk også stoppet. Tilbage står nu nok et antal købere, der lige som jeg, ikke ridder samme dag som de sadler, med håret i postkassen. Kunne man anbefale at der bliver lagt låg på striden, og man kunne samle kræfterne på evt. igen at tilbyde et fælleskøb til de meget fordelagtige priser.
Mvh, Lars Bugge P.S. Og nej, der er ikke mig der har skrevet ovennævnte bog, men en navnebror. |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Yakken, når jeg spørger Rasmus direkte om noget, så forventer jeg at få et svar direkte fra Rasmus. Jeg kan ikke bruge dit svar til noget.
Jeg har IKKE beskyldt Rasmus for noget som helst. Jeg har bedt om en afklaring på et forhold mellem Rasmus og Geco/Curio, men det kan jeg måske ikke få? /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Igen - de firmaer der udlåner skærme mv. har ikke anden interesse end at få deres produkt nævnt i en test. Hvis testen er positiv, så er alt godt, men det er jo en chance de må tage. Der er ikke nogen der får positiv særbehandling bare fordi de udlåner et produkt - de skal trods alt leveres tilbage igen Det er dog ikke altid at vi kan få skærme direkte fra producenten, så der må vi jo låne af en forhandler der vil hente og bringe varen for egen regning. Der er ingen skumle aftaler i det overhovedet og sådan foregår det også på større sites, som eksempelvis Tomshardware eller Xbitlabs. Så burde den ged vist være barberet. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Jeg har forklaret situationen, og yakken har uddybet. Som sagt er der intet andet i det end, at jeg har lånt nogle demomodeller fra Sharp og Medion fra Curio, og Geco er en annoncør på Flatpanels. Ingen aftaler, intet andet. Det må da stå klart nu. Hvis du vil have yderligere kommentarer, hvorfor bliver du så ved med at hænge mig ud i forummet? Kontakt mig dog over en privat besked. |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
OK. Nu tror jeg at alle har ytret deres holdning.
Skal vi ikke lade den ligge nu, og blot konstatere at når først fora der er sat i verden for at skabe dialog og udbrede viden mellem brugere får brug for penge, så ryger lidt af idealismen til fordel for finansielle interesser. Jeg tror ikke vi kommer længere. Og jeg håber at alle vil bibeholde deres interesser for forbrugerelektronik. Sharp fælleskøbet bliver ikke det sidste fælleskøb som recordere.dk laver, og hvis vi igen træder nogen over tæerne på vores vej med nye, så må det være sådan. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Hvad skete der i de omtalte nyheder kl. 23?? Hvad handlede det om? Eller var det Philips fjernsynet? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Det omhandlede Philips TV'et. Det havde intet med Sharp at gøre. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Øhh? Får vi snart en forklaring? Der må da være nogen, der ved det og som har lyst til at opklare dette mysterium for os andre! Redigeret af Langemor84 - 07-Februar-2007 kl. 13:41 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Tror næppe der kommer en forklaring-så havde den nok været her "by now"!! Det er åbenbart TOP SECRET...med mindre at man sender en PB.....! lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Lyder som noget lusk fra visse forhandlers/sharps side.... Som om nogle vil holde prisen oppe !! |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Ja.....PRÆCIS-det er da det eneste dette handler om. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |