recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mystisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMystisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Emne: Mystisk
    Sendt: 30-Januar-2010 kl. 21:52
Er der nogen af jer andre der ikke oplever Surround på DR HD lige nu, slog lige over på Star Trek og der er intet 5.1. lyd kun almindelig steoro.

Jeg har tjekket under indstillinger for lyd der står den på surround, jeg har lige fået samsung boksen 3126 i torsdags og sat den til i dag.

Har ikke oplevet problemer med min anden Samsung boks 3106 da den var koblet til, når jeg var over på DR HD,  på canalplus HD er den i doly digital med det røde symbol i displayet på min Onkyo og på tv2 film HD også i Dolby Digital er det boksen der er fejl med..??
Lofferen
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 22:08
Igen alarm

Jeg har åbenbart haft slukket helt fra boksen, så gik over på DR HD igen og ind under indstillinger for lyd og sat den til surround og gik op og trykkede på gem. Så nu er lyden i 5.1., var åbenbart ikke blevet gemt mht. lyden.
Lofferen
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 07:59

Hvis du slukker helt for boksen, skal du gemme det hver gang.

Hilsen Kim

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 09:17
Det samme gælder for sprog på nogle få kanaler bl.a Eurosport. der går den på Svensk hver gang man har haft slukket den bagpå. Det er imo dog ikke så dårligt, for de danske speakere er imo så ringe, at selv en "gævla svensk" kommentator er at foretrække. Smile
Hvis du ikke lige ved, så kan Luppen (på fjernbetj.) også bruges til at ændre sprog, lyd o.a. - vha. pil ned og til højre.
Så slipper man for, at gå helt ind i Menu -> Indstillinger -> osv.

Mvh. Roland
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu