Hej derude.. Jeg er lige skiftet fra at have kørt mediaportal til boxee og nu endt med XBMC. Grunden til dette var at mediaportal'en krævede virkelig mange kræfter til computeren og kørte ikke så flydende som de andre to.
Nu er jeg så her med XBMC og for the record, som stadig kører for sig selv. Det fungerer og for the record optager det den skal. Problemet er bare at XBMC ikke kan vise disse optagelser i databasen men at jeg skal finde dem manuelt. Dette er lidt ærgeligt når jeg nu har alle mine rippede serier og film i databasen og vist med lækre thumbnails osv..
Jeg har så set at XBMC har et addon ved navn mythbox, som nemlig gør det samme som for the record. MEN har den de samme funktioner som for the record har og hvordan kører det?
Jeg holder nemlig rigtig meget af funktionen som 'optag kun nye afsnit' i for the record. Findes den funktion også i mythbox?
Skal siges at jeg ikke behøver at kunne se liveTV fra computeren, men at den bare skal optage tv.
Har læst lidt på nettet at for the record skulle blive lavet til XBMC på et senere tidspunkt, men om dette er rigtigt, ved jeg ikke