recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mythbox eller For The Record
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMythbox eller For The Record

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madslundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Emne: Mythbox eller For The Record
    Sendt: 30-December-2010 kl. 17:08
Hej derude.. Jeg er lige skiftet fra at have kørt mediaportal til boxee og nu endt med XBMC. Grunden til dette var at mediaportal'en krævede virkelig mange kræfter til computeren og kørte ikke så flydende som de andre to.
Nu er jeg så her med XBMC og for the record, som stadig kører for sig selv. Det fungerer og for the record optager det den skal. Problemet er bare at XBMC ikke kan vise disse optagelser i databasen men at jeg skal finde dem manuelt. Dette er lidt ærgeligt når jeg nu har alle mine rippede serier og film i databasen og vist med lækre thumbnails osv..
Jeg har så set at XBMC har et addon ved navn mythbox, som nemlig gør det samme som for the record. MEN har den de samme funktioner som for the record har og hvordan kører det?
Jeg holder nemlig rigtig meget af funktionen som 'optag kun nye afsnit' i for the record. Findes den funktion også i mythbox?
Skal siges at jeg ikke behøver at kunne se liveTV fra computeren, men at den bare skal optage tv.

Har læst lidt på nettet at for the record skulle blive lavet til XBMC på et senere tidspunkt, men om dette er rigtigt, ved jeg ikke
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC

Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu