|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skunk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2005 kl. 15:00 |
Jeg har installeret MythDora som er en total Linux dist baseret på Fedora/Red Hat og Mythtv. http://g-ding.tv/?q=MythDoraV1.5
Den er meget mere intergreret end nogle Windows Mediacentre/Portaler jeg har prøvet. Billeder, Musik, Nyheders stream, Vejr udsigter, stream musik/tv, DVDShrink og CD-ripper indbygget i brugerfladen, web baseret setup og Hauppauge support direkte ud af boxen. Alt er simplelthen som det skal være på nær 2 ting: EPG og selve afspilling af fjernsyn. Jeg kan ikke finde ud af at indstille den til Stofas kanaler. (EPG/Xmltv har jeg ikke rodet så meget med endnu) Er der nogen der har fået det til at virke? Og evt. hvordan? MVH Redigeret af Skunk |
|
![]() |
|
Skunk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Nu er jeg kommet så langt at jeg kan se fjernesyn via boxen, men jeg
mangler at få xmltv til at køre. Er der nogen der har styr på det?
|
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Får du fejl eller er du bare på bar bund med opsætningen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, jeg har fået det til at køre nogen lunde. Kan bare ikke finde ud af at få
tv_grab_dk --output /home/mythtv/.mythtv/Stofa.xmltv til at køre automatisk om natten. |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Har du prøvet med en AT kommando fra prompt'en?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, og jeg kunne også godt grabbe listings, men da jeg skulle fylde i databasen via mythtvfilldatabase, aner jeg ikke om det lykkedes. Hvordan tester jeg det? Det kan også være at de grabbede listings ikke stemmer over ens med kanalerne så den ikke aner hvad den skal vise i EPG. Hvordan tester jeg det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |