|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gospel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 02-Maj-2005 kl. 13:02 |
Jeg har i nogen tid nu kørt med SageTV-programmet som jeg har været
meget glad for (næsten) hele tiden. Synes dog, at MythTV har nogle fordele i forhold til SageTV og kunne godt tænke mig at komme i gang med MythTV - problemet er bare, at jeg ikke har en dyt! forstand på Linux, hvilket jo er en forudsætning. Er der andre herinde, der kører med MythTV? Og som måske kunne være behjælpelige med opsætning... |
|
![]() |
|
dreamer81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
enig.. en hel guide til hvordan man installere linux (hvilken version), og får installeret sit tv kort, og får mytv ville være perfekt
|
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Der findes en MEGET udførlig guide til opsætningen af MythTV under Fedora Core 3 (det er det gamle red hat). Guiden omtales rigtigt mange steder som værende GUIDEN! Den bliver i flæng kaldet "Jarod's guide" og forventes næsten flere steder at man har konsulteret den inden man poster i et forum! Så hvis I har hørt/læst om den, så er den lige her: http://wilsonet.com/mythtv/fcmyth.php?SID&expandables=op en&ivtv=open&pvr350out=open Det er sindsygt godt skrevet og meget detaljeret - lige til at gå til - punkt for punkt! |
|
![]() |
|
Mar7in ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2004 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hej dkoclni, Jeg er også ved at overveje en ordentlig softwareplatform (Linux) med et stabilt filsystem, hvor man kan finde sine optagelser som filer og ikke er prisgivet forskellige leverandørers proprietære filsystemer. Jeg kan huske dig fra DR-MH30 forummet og ser også, at du skriver:
Hvordan skrider projektet frem? Hvilke TV-kort benytter du? /Martin Redigeret af Mar7in |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |